Enduro Grybów 4 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 z dunlopa rt będziesz na pewno zadowolony. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lcu 0 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Tylko ponoć żywotność mają bardzo krótką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 no w zależności od urzytkowania. . ale 3 sezony max... coś za coś. mam je na b5 w 16 calach. wode odprowadzają pieknie. sa dosyc ciche i trzymają sie elegancko. i dla tego żywotność mniejsza Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 PZERO w różnych testach zawsze bywają w czołówce, najczęściej idą łeb w łeb z ContiSportami 5 No i cenowo lepiej stoją (na oponeo) od Dunlopów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Jeździ ktoś na kumho sport ku39 19"? Parametry i testy zachęcające, ale za to wg. wlepki są głośne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rune 0 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Nankang NS20. Uzytkuje w 3 autach. Jak za to cene to dobre. Troche na mokrym mogloby byc lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audi sline 1 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Goodyear F1 asymetrii 2. Super opony , bardzo dobrze trzymają w szybkich zakretach, bardzo ciche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Panowie ktoś coś może powiedzieć o vredestein ultrac sessanta? Waham sie czy probować vredestein czy dołozyc do dunlopów? 225/40 r18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Dołóż. Na forum jest temat, jak użytkownkom na drodze te opony strzeliły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 No to grubo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichauS 1 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Latam na sessantach już 3 sezon ok30tys zrobione, zużycie ok 40% wiec jeszcze 4 sezon przelatają spokojnie. Po przeczytaniu przywołanych wcześniej postów zacząłem regularnie sprawdzać jak wygląda sprawa od wewnątrz koła. Nic się nie dzieje. Ważnym przy tych oponach jest pilnowanie zalecanego ciśnienia( str www vreda). Co do samej opony to jestem bardzo zadowolony. Świetnie odprowadza wodę, nawet przy wjechaniu w kałużę nie straci przyczepności, co do głośności to nie widzę różnicy poprzednio miałem contisport3. Osobną kwestią jest fenomenalny wręcz wygląd opony, ale to osobna kwestia. Podsumowując kolejnym kompletem opon z całą pewnością będzie sessanta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airton 0 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Panowie warto brać te Imperiale Ecosport 215/50/17 czy dołożyć te 200zł do Barum Bravuris 225/45/17 ? Głównie miasto, trasa może raz na miesiąc. Jeździł ktoś na tych Imperialach, bo opinie całkiem fajne mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Kumpel lata na imperialach ,jest zadowolony(przebieg ~8kkm) Od siebie dodam że nie są głośne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Panowie warto brać te Imperiale Ecosport 215/50/17 czy dołożyć te 200zł do Barum Bravuris 225/45/17 ? Głównie miasto, trasa może raz na miesiąc. Jeździł ktoś na tych Imperialach, bo opinie całkiem fajne mają bierz Imperiale, nie pożałujesz od siebie jeszcze dodam, że to Imperiale powinny być droższe od Barumów....... więc to, że jakaś opona jest droższa to nie znaczy, że lepsza Edytowane 30 Czerwca 2016 przez A-rek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airton 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Zamówiłem Imperiale, cena - 179zł za szt. Dzisiaj akurat będę zakładał na koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwhite 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Ja u siebie na aucie mam Michelin PilotSport3 jako spadek po poprzednim właścicielu. Na suchym i mokrym trzymają jak wściekłe i pod tym kątem są kapitalne. Niestety są dość głośne. Albo inaczej - wrażliwe akustycznie na strukturę asfaltu via Nexus6@Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt 8 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Ja mam podobnie z Uniroyal ranisport 3, świetnie trzymają, przez swój bieżnik też lekko słyszalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akro023 0 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) jakie oponki mi doradzicie ? Goodyear Efficientgrip Performance 205/50 R17 93 W XL czy Dunlop SP Sport Bluresponse 205/50 R17 93 W XL które będą miały lepszy bieżnik i mniej hałasu ? a i jeszcze jedno co oznacza ten rozmiar xl ? a moze polecicie cos jeszcze lepszego w tej cenie ? Edytowane 31 Lipca 2016 przez akro023 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 xl=ExtraLoad, oznacza, że opona taka jest wzmocniona, ma wybity wyższy indeks nośności w porównaniu do jej normalnej wersji którą producent tłucze w największej liczbie sztuk. To nie chęć zarobienia paru złociszy na niejako selekcjonowanej oponie (różnią się one jednak konstrukcyjnie w stosunku do wersji normalnej, mogą być mniej komfortowe), ale sprostanie oczekiwaniom producenta który założył, projektując dane auto, że potrzebuje taki a nie niższy indeks nośności. A nie chce poszerzać laczka opony gdyż spalanie mu wzrośnie a osiągi zmaleją... Więc jeśli powyższe opony są XL przy indeksie 93 oznacza to, że "mainstreamowy" indeks dla tych opon to 91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akro023 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 ok czaje, a doradzi ktos z oponami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się