S4plus Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 czesc, czy ktos wie jaki jest part number do bagnetu? Wg ASO nie istnieje, na internetach jest to niby 06E115611H ktos cos wie?
winner4 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Można z nim jeździć i nie ma żadnego problemu z nieszczelnością? Wskazuje poprawnie? Z tego co się dowiedziałem to Audi nie zaleca jazdy z zamontowanym na stale bagnetem olejowym i służyć ma on tylko do inspekcji poziomu oleju.
polanski Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) ja normalnie jeżdżę i jest ok kolega też kupił ale do 2.0 inne oznaczenie bagnetu i tez smiga nic się nie dzieje Edytowane 6 Marca 2018 przez polanski
winner4 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Spoko, w takim razie zamontuję u siebie, bo to jedna z rzeczy, która irytuje mnie w nowoczesnych samochodach - brak fizycznych przyrządów pomiarowych.
polanski Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 witam ile płaciłeś ja tu w Niemczech 10,70 euro w audi
winner4 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 W dniu 7.03.2018 o 14:11, polanski napisał: witam ile płaciłeś ja tu w Niemczech 10,70 euro w audi 50zł w ASO.
turborzeznik Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 W dniu 7.03.2018 o 14:11, polanski napisał: witam ile płaciłeś ja tu w Niemczech 10,70 euro w audi Tak samo 10.70 tyle ze do 3.2 ale mniejsza o to, problem w tym ze podobno w A6 byl dodawany seryjnie bagnet i tam chyba producent nie czepia sie odnosnie "nieszczelnosci". Ja u siebie mialem tylko rurke do misy i korek, podobno byly samochody ktore nawet tej rurki nie mialy Bagnet wchodzi z takim samym oporem jak korek i tak samo sie trzyma, wiec nie wiem skad mogly by sie brac jakies ewentualne problemy. Oczywiscie do A4 bagnetu nie ma. Ale jak szukalem z ziomeczkiem w serwisie audi czesci do A6 z tym samym silnikiem co mam u siebie to bagnet juz u niego w systemie byl itd. Podobno decyzja producenta na ciecie kosztow bo uznali ze posiadacze a4 i tak tego nie uzywaja lub bardzo rzadko.
turborzeznik Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 W dniu 5.03.2018 o 18:52, winner4 napisał: Można z nim jeździć i nie ma żadnego problemu z nieszczelnością? Wskazuje poprawnie? Z tego co się dowiedziałem to Audi nie zaleca jazdy z zamontowanym na stale bagnetem olejowym i służyć ma on tylko do inspekcji poziomu oleju. podobno w A6 byl dodawany seryjnie bagnet i tam chyba producent nie czepia sie odnosnie "nieszczelnosci". Ja u siebie mialem tylko rurke do misy i korek, podobno byly samochody ktore nawet tej rurki nie mialy Bagnet wchodzi z takim samym oporem jak korek i tak samo sie trzyma, wiec nie wiem skad mogly by sie brac jakies ewentualne problemy. Oczywiscie do A4 bagnetu nie ma. Ale jak szukalem z ziomeczkiem w serwisie audi czesci do A6 z tym samym silnikiem co mam u siebie to bagnet juz u niego w systemie byl itd. Podobno decyzja producenta na ciecie kosztow bo uznali ze posiadacze a4 i tak tego nie uzywaja lub bardzo rzadko.
polanski Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 W dniu 2018-03-07 o 11:41, winner4 napisał: Spoko, w takim razie zamontuję u siebie, bo to jedna z rzeczy, która irytuje mnie w nowoczesnych samochodach - brak fizycznych przyrządów pomiarowych.
polanski Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Witam dzisiaj widziałem się z kolegą tez ma s4 dokupił bagnet o nr 03L115611E ja mam ten 06E115611H nie wiem o co tu chodzi
winner4 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 To jest to samo - tylko inna rewizja, pewnie różni się delikatnie kolorem/materiałem, ale parametrami jest identyczny.
heko Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 (edytowane) W dniu 5.04.2018 o 16:34, polanski napisał: Witam dzisiaj widziałem się z kolegą tez ma s4 dokupił bagnet o nr 03L115611E ja mam ten 06E115611H nie wiem o co tu chodzi kupiłem taki 03L115611E i ujaaaaa, 15cm za długi, miarka opiera się gdzieś na dole i wtedy mam 5cm nadstan oleju niedawno wymieniłem olej, zalałem zgodnie z instrukcją, pokazał mi max po tygodniu info, "dolej 1l. oleju dolałem już 1.5l a info wciąż takie same teraz nie wiem, czy mam popsuty czujnik, czy teraz mega wysoki stan oleju!!!może byłby ktoś tak uprzejmy i zmierzył długość bagnetu od tego zatrzasku na rurce, do min i max Edytowane 15 Czerwca 2019 przez heko
polanski Opublikowano 16 Czerwca 2019 Opublikowano 16 Czerwca 2019 (edytowane) ja mam 06E115611H i normalnie z nim smigam Edytowane 16 Czerwca 2019 przez polanski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się