Dominik93 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Witam, co myślicie o instalacji gazowej sekwencyjnej do 2.7bi? Z Moich informacji których zebrałem to nie ma żadnego problemu by założyć gaz do auta. Rozmawiałem ze znajomym to tuner dla niego powiedział,że pod każdym pozorem gazu nie wstawiać bo one są czułe na paliwo i łac tylko 98 Pb,ale Przecież to pośredni wtrysk paliwo, więc co on pieprzy? Zapraszam do dyskusji
artur100g Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Możesz spokojnie zakładać.Silnik wymagający sporej wiedzy i czasu podczas montażu.Pamietaj też o zasadzie,że najpierw ewentualne mody,a potem gaz.
lukaszlsw Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 lpg-forum tam sie wszystkiego dowiesz. Instalka z 4tys wychodzi spalanie po sofcie na 1bar ok 20. 16 na trasie. Dwa reduktory albo jakiś twin do tego wydajne wtryski, przewody na duży przepływ ogarniety montażysta i będzie latać/ Tylko uderzaj do kogoś kto to ogarnia bo zakładów jest mnóstwo a czających te silniki nie za wiele
artur100g Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 lpg-forum tam sie wszystkiego dowiesz. Instalka z 4tys wychodzi spalanie po sofcie na 1bar ok 20. 16 na trasie. Dwa reduktory albo jakiś twin do tego wydajne wtryski, przewody na duży przepływ ogarniety montażysta i będzie latać/ Tylko uderzaj do kogoś kto to ogarnia bo zakładów jest mnóstwo a czających te silniki nie za wieleDokładnie
Mosiadz Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witam. Sam ostatnio pytałem się o instalacje lpg do 2.7 BiT i zauważyłem ze jest lekka rozbieżność i doborze gratów. Osoba która stroila mi instalacje lpg zaproponowała reduktor KME Twin i wtryski Barracuda 130. Kiedy na innym forum zobaczynemze jeden z użytkowników jest ogarnięty w temacie lpg i napisałem do niego o opinie gazowania 2.7BiT to ten odp ze nie ma z tym problemu tylko muszą być odpobiedzie graty Odrzucił reduktor ze względu na umiejscowienie regulacje ciśnienia w fazie cieklej co generuje przerosty ciśnienia po cutofie a wtryski Barracuda nie wydała mechanicznie Sam zaproponowal - KME Nevo Plus - Wtryskiwacze Magic FX pojedyncze - Reduktory: 2x Magic III evo2 Cena 4600 zł dwa trzy dni roboty Byłem go odwiedzić żeby zobaczyć jego projekty i na placu stały mocne fury począwszy od Golfa IV R32 po Audi RS6 Mój wniosek jest taki ze im więcej się czyta opini o elementach instalacji tym więcej człowiek głupieje
artur100g Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Proponowany zestaw jest jak najbardziej ok, reduktory i wtryski Magic są mocne i taki zestaw obskoczy auto.
qba_lle Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Jesli tuner mówi nie wstawiać do auta lpg to znaczy jedno, zmien tunera. Prawda jest taka ze majac instalacje lpg masz 100 oktanow do wykorzystania. Owszem auta czule na slabe paliwo ale dobrze zestrojony lpg jest o niego lepszy niz marne 95. Zreszta u mnie na poczatku lalem 95 i ecu mocno cofalo zaplony wyszlo na to ze na 98 juz tego problemu nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się