Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kąt synchronizacji wałka a wpływ na pracę pompowtrysków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po odpaleniu wartośc na 1 pompce stoi na +2,99 nie daje paliwa wogóle.

To, że korekcję masz +2,99 nie znaczy, że PD nie podaje paliwa. Sprawdź BIP-y.

Bipy ma max do -20 prawie wszystkie jeden nna drugim cyl na okolice 0

Opublikowano (edytowane)

Odpalone rano auto logi nie są szalowe, ale chodzi w miarę równo nie telepał. Zgasilem odpaliłem auto po 10min i juz odpalam i telepanie korekty +2.0 na pierwszym cylindrze telepie ale przez chwile minuta i dochodzi wszystko do normy, dziwna sprawa... http://vaglog.pl/log_258572.htmltutaj log z pierwszego odpalania i ponizej z drugiego


wieczorem nagram log jak przy odpalaniu jest +2,99


Poniżej najnowszy log, auto postało 2h i juz zaczeło szaleć dalej. Po odpaleniu przez pierwszą chwile pracuje normalnie mija chwila i zaczyna nim rzucać, jak widać na 1 pompce najpierw jest na minusie potem pnie się w góre do ponad 2 i nagle spada i jest normalnie, sam juz nie wiem. W poniedziałek dopiero zostawiam auto u mechanika.

http://vaglog.pl/log_258583.html

Jak bym pojechał gdzieś zostawil auto na 5-6h i wtedy odpalił to od razu 1 pompka startowala by z +2,99

Edytowane przez bolo1500
Opublikowano (edytowane)

Przestań juz spamować. Kombinujesz zamiast słuchasz rad kolegów. Ja też miałem sytację podobną do Twojej i wymiana uszczelnień pomogła.

Odstaw auto do porządnego mechanika bo VAGiem tego nie naprawisz.

Edytowane przez bobikos
Opublikowano

Proponuje tez sprawdzic konektory na pompkach. Ale najbardziej prawdopodobne sa moim zdaniem uszczelnienia Pd, albo jakis glupi blad mechanika co tez sie zdarza

Opublikowano

Bipy ci jadą na minus ciekawe czy patrzyłeś na vacum czy nie cieknie, i uszczelnienia masz do wymiany napewno.

Opublikowano

vacum nie cieknie. W poniedziałek zostawiam auto do mechanika i będzie pewnie wymieniał oringi. Mogę tak jeździć do tego czasu jak silnik pracuje ok na cieplym silniku??

Opublikowano

Mozesz jezdzić tylko mu niekładź za mocno, jakby miało sie co stać to by sie stało albo juz sie stało

Opublikowano

Hmm...dziwne. Koszt z tego co pamiętam oringów na Pd 130zł komplet,było od razu wymienić. Tak czytam, to może zły luz ustawił na dźwigienkach? Robiąc ostatnio ze znajomym głowicę AVF,to było robione docieranie zaworów,uszczelniacze zaworów,uszczelniacze pompek,uszczelki pompy vacum,uszczelka głowicy,planowanie głowicy. Luz na 180 na dźwigienkach kiedy jest na maxa wciśnięta,rozrząd na blokady i po odpaleniu synchro -4.4. Drobna korekta i synchro wahało sie -0,4 do 0 a korekta pompek była taka sama jak przed zrobieniem tego wszystkiego. Więc coś może jest źle złożone,ustawione.

Opublikowano

w tym sęk ze nie regulował wgl dzwigienek po demontazu wałka czyli prawdopodobnie delikatnie sie przestawiło, bo z tego co mówił nik23 to dane ustawienie jest pod dane położenie wałka a jak wsadził wałek inaczej i mimo ze dzwigienki skrecil tak samo to jest przestawione. Wiem ze za dużo juz tego wstawiam ale ten log wydaje mi się ważny o którym mówilem. W poniedzialek jadę do mechanika nie odpuszcze mu tego rzuccie okiem na ostatniego loga. Szarpanie o którym mówiłem. Po minucie wszystko zaczyna się normować może faktycznie źle ustawienie pompowtryskiwaczy jest.. taką mam nadzieję

http://vaglog.pl/log_258637.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...