maluch16290 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Witam serdecznie posiadam vag 311.2 full i nie mogę zlokalizować korekt w moim aucie, pomoże mi ktoś? Na kanałach od 30 w zwyz nie mam nic, puste pola,każde auto ma inaczej prawie i nie wiem gdzie ma to moja Adrka :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Szukaj kanal w kanalach 7-9 nie pamietam ktory dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch16290 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Dzięki koleżko, tam są w obydwoch blokach jakieś wartości lambdy, to teraz juz wiem ze to sa korekty, obydwie wartości są takie same, mam 7 %, czyli w miarę chyba co? Chyba że wzbogace trochę LPG i skasuje jakos te korekty i zobacze czy zjada do około 0 % ??? Tylko w jakich obciążeniach wzbogacać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Grupa 008 powinieneś mieć korekty LTFT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch16290 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Faktycznie 8 i 9 mam tę korekty chyba, Galetto a gdzie znajdę krótkoterminowe? Gdzieś niżej prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 007 STFT i napięcie sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch16290 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Dziękować Kolego panowie a co to za wartosc "wartosc lambda przyuczenia przepustnicy"?? grupa 008 3 pozycja?? wiekszosc czasu bylo 0% teraz mam -0,8%...przepustnica tez koryguje mieszanke?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 To jest LTFT średnich obciążeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch16290 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Aha dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Panowie, czy ktoś mi powie co jest z moimi korektami lub co jest do wymiany? http://ifotos.pl/z/asnqxwp http://ifotos.pl/z/asnqxwx http://ifotos.pl/z/asnqxwn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Przylany na wolnych, na obciążeniu mu brakuje ale nie jestem pewien czy to nie jest tak że jedna wynika z drugiej. Bardzo możliwa zła regulacja LPG. Pojeździj na Pb z zakręconym LPG, wcześniej skasuj błędy (nawet jeśli nie ma). 40km na Pb i zrób screeny. (metoda wolna) Albo sprawdź co się dzieje z korektami przy przełączaniu paliw (szybsza metoda). W 007 masz korekte STFT w w 008 LTFT najpierw wolne potem dla obciążenia. Zagrzej silnik, przystań gdzieś (wolne obroty) i zacznij logować 007+008. 15sekund (pi razy drzwi jakiś sekundnik sobie włącz czy coś) na LPG i zmień na Pb (też 15sek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Zakręciłem gaz na butli, zdjąłem klemę, i będę wracał na benzynie, to zrobię logi statyczne 07+08 i wstawię screeny i logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Nie wiem jak tam w adr było ale w wielu vagach samo odpiecie klem nie resetuje korekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Wrzucam logi statyczne kanały 007+008. http://vaglog.pl/log-007_008_BH97Zpa.html Proszę o pomoc, logi robione po przejeździe 25 km na PB z zakręconym gazem na butli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 No i na pb wygląda to zupełnie inaczej. Znośnie. Wnioski chyba wyciągnij sam. Dla upewnienia możesz zrobić te 15sek pb +15 lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Zrobię z tym LPG i PB ale po weekendzie. Czyli teraz normalnie mam jeździć na LPG i po nagrzaniu auta logować 007+008 LPG i zaraz zmienić na PB i tak samo, dobrze rozumiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Obojetne z jakiego paliwa wystartujesz z tym ze lepiej będzie jeśli będzie to paliwo na ktorym jeździłes ostatnio. Jeśli masz zamiar przejechać jeszcze 50km na lpg i wtedy robić loga to niech tak będzie. Ważne żeby grupa 008 się już "przyzwyczaiła" do danego paliwa i z tego którego jest "nauczone" startujesz log Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 To jeszcze przejadę w poniedziałek do pracy i z powrotem na benzynie, zrobię logi statyczne na benzynie ponownie a później na drugi dzień po zrobieniu 50 km na LPG zrobię logi na lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 +- 5% to ja bym nawet się nie czepiał na tym PB, że coś jest nie tak... Grzesiek ja już dawno Ci pisałem, że to wina LPG, które potem zakłóca pracę na PB po odpaleniu... Przy takich wyuczonych -15% czy + 16% zawsze będziesz miał anomalie przy odpalaniu itd... Jakie tam masz w ogóle wtryski wsadzone ? ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) 30 minut temu, kamil-vag napisał: +- 5% to ja bym nawet się nie czepiał na tym PB, że coś jest nie tak... Grzesiek ja już dawno Ci pisałem, że to wina LPG, które potem zakłóca pracę na PB po odpaleniu... Przy takich wyuczonych -15% czy + 16% zawsze będziesz miał anomalie przy odpalaniu itd... Jakie tam masz w ogóle wtryski wsadzone ? ? ? Wtryskiwacze AC W02, ma ktoś jakiś sposób jak w łatwy sposób ustawić LPG bez zabawy w korekty? Bo te korekty nic nie wnoszą a tylko psują, tak jest w moim przypadku, 2 gazowników ustawiało mapy w czasie jazdy i korektami się bawili i ciągle problem.. Cały ten tydzień codziennie miałem błąd 00561 - mixture adaptation 12-00 - adaptation limit (mul) exceeded i codziennie go kasowałem, skasowałem akumulator i wczoraj nie miałem już tego błędu, zobaczę jeszcze jak zacznę na LPG jeździć.. Ponoć ten błąd związany jest z przepływomierzem lub słabym ciśnieniem paliwa, ktoś wie jakie powinno być ciśnienie paliwa w zwykłym 1.8 ADR? Edytowane 18 Marca 2017 przez k232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się