Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niemożliwe do zlokalizowania stuki po wymianie gumy przegubu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam ciągły problem ze zlokalizowaniem stuków z lewej strony z przodu.

Wszystko było świetnie do momentu wymiany gumy na przegubie.

Przy wymianie odkręcałem wszystkie sworznie wahaczy.

Przy bananie miałem trochę ściągniętą gumę, bo nie miałem na niej od nowości tej oryginalnej obejmy (taki przyszedł komplet niestety), więc wcisnąłem tam trochę smaru.

Po wymianie czuję stukanie.

Stuk podczas podjeżdżania lewym kołem na krawężnik (prawie zawsze).

Oraz w szczególności drobne szybkie stuki na drobnych nierównościach typu trelinka/bruk.

Występuje tylko przy małych prędkościach.

Skręcanie kół nie ma znaczenia, ale wydaje mi się, że przy przyśpieszaniu stuka mniej niż jak się da na luz/odpuści gaz.

Rozbierałem już wszystko.

Wymieniłem łącznik stabilizatora.

Gumy stabilizatora.

Wyciągnąłem końcówkę drążka i szarpałem w każdą stronę - brak luzów.

Lewe wahacze wyciągałem 3 krotnie - sworznie.

Próbowałem jeździć zarówno z osłoną silnika jak i bez.

Jedyne co wydaje mi się podejrzane to ten banan:

Sworzeń chodzi lekko, ale jak go szarpie to nie jestem w stanie wyczuć charakterystycznego luzu i dlatego nie wiem...

Wymieniłbym go, ale cały czas się waham, no bo nie wyczuwam luzu, a nie wiem czy jak tak lata jak widać to nie stuka na aucie...

ma ktoś jakieś pomysły?

Opublikowano (edytowane)

prawdopodobnie to ten sworzeń banana bez obciazenia go nie sprawdzisz. jedz na jakas stacje na szarpaki i bedzie wiadomo ;)

Edytowane przez jacca90
Opublikowano

Akurat stacje to można sobie wsadzić, co tam jadę to oni nie potrafią dojść co stuka. Byłem w swej karierze kilkukrotnie na różnych z tym zawieszeniem i nigdy nie wiedzą.

Z tym też byłem, gość mówił, że wszystko świetnie.

Jeszcze wpadłem po przeczytaniu tematu tutaj, że może to poduszka amortyzatora, ale wątpię.

Opublikowano

Na stacji szarpaki małego luzu nigdy nie pokażą. Chyba dopiero gdy sworzen mało nie wypada z wahacza... miałem ostatnio duży duży luz na końcówce i akurat byłem na przeglądzie i nic nie pokazało Diagnosta powiedział że wszystko sztywne bez luzow. W duchu się tylko uśmiałem.

Opublikowano

Dokładnie tak. Oni pojęcie mają nikłe. Wykryją luz, ale chyba chwilę przed urwaniem sworzni.

Właśnie skończyłem wymianę banana. Stuki ustały :)

W końcu jak go zdjąłem to udało mi się wyczuć luz.

Jak zaczęło mi stukać około 1000km temu to nie było go jeszcze w ogóle czuć.

Wniosek taki, że jak już sworzeń lata luźno, ale w ręku luzu nie czuć to na aucie i tak może być słychać wyraźne stukanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...