Tomczyk00 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Witam. Jutro mam zamiary jechać oglądać egzemplarz z 2008 roku 1.8 TFSI w benzynie, ale w Tiptronicu w opisie jest napisane (automatyczna dwusprzęgłowa DSG, DCT). Pytanie do was koledzy czy warto tracić czas i jechać?. Na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach auta?. Czy auto poszarpuje?, kiedy był ostatni raz wymieniany olej?, i czy nie ma wycieków?. Jak to jest z tym łańcuszkiem rozrządu. Czy naprawdę się rozciąga?. Naczytałem się trochę o tym silniku i podobno silnik 1.8 jest najgorszy jaki mógł wyjść na rynek... Prawda to? czy może jakiś mit?. Dzięki za wszelkie uwagi i podpowiedzi.
sowiq Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Kilka tematów niżej wisi bardzo podobny wątek -->> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/355444-18-tfsi-mulitronic/ Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez sowiq
Tomczyk00 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Widziałem ten temat. Jednak nie chce się tam wcinać kolegom w słowa. Bo mi chodzi o Tiptronica, a tam jest mowa o Multitronicu Jakby temat mógł pozostać to bym był wdzięczny.
komoornik Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Pierwszy raz słyszę o takim setupie jak 1.8 TFSI + Tiptronic.
griga-st Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Kolega @Tomczyk świeży wiec zalinkuje: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291667-automatyczne-skrzynie-biegow-kody-i-rodzaje/ A pozostałym jako żywo: s-line się należy
Rekomendowane odpowiedzi