ProrokxDD Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Więc tak: Blacha czysta bez korozji, progi całe podłoga jest, wahacze i tuleje na nich w porządku, amory spoko, dwie sprężyny na przód przydałoby się kupić bo obydwie strzelone. Drążki kierownicze wymienione, plus dwa stabilizatory. Przednia, tylnia i boczne szyby te same. Tylko zderzak był malowany, są na to papiery O.o . Nawet katalizator jest oryginalny. Strumienica do wycięcia, bo praktycznie jej nie ma tak obijana z kazdej strony. Dzięki, wszystkim za słowa prawdy, zobaczycie efekt już nie długo. Fotki porobię i ceny wam podam. Póki co zapłaciłem 2100zl. Bez 10gr. : Olej silnikowy Filtr paliwa Filtr oleju Filtr powietrza Filtr kabinowy Kompletny rozrząd + pompa wody Drążki kierownicze Stabilizatory Przewody hamulcowe Tarcze + klocki.
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Może tak pakiet startowy juz zrobiony olej castrola 10W40, filtry powietrza, kabiny oleju i paliwa wymienione filtrona wszystko. Komplet rozrząd plus pompa wody też jest, wsadziłem niestety musiałem sprzęgło wymienić. W aucie są oryginalne świece, a tamte wraz z kablami były w bagażniku. Dlatego chciałbym lampy nowe do tyłu dać, bo nie wiem czy będą pasować. Kierownice trój ramienną z A6 c5 wsadziłem. Jutro porobię kilka fotek wrzucę Oto zdjęcia audika. https://zapodaj.net/94ecb5b553ddc.jpg.html https://zapodaj.net/1b06bfd40692f.jpg.html https://zapodaj.net/9c8e250cbb0bf.jpg.html https://zapodaj.net/ae168cb23dd2e.jpg.html https://zapodaj.net/681c5750767d3.jpg.html Jako, że zdjęcia są w dużej rozdzielczości daje linki. Demontowałes błotniki twierdząc że progi zdrowe? Dopiero jak wyjmnijesz błotnik to widać korozje w czesci progów
ProrokxDD Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 tak, blacha była zdejmowana, autko zostało, porobione od spodu i zrobione barankiem. (konserwacja)
marek33 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 powinna mieć oryginalną fabryczną konserwacje moja ma oryginalną jasną z nalotem lakieru i nigdzie nic nie czarniłem bo tam nic nie powinno korodować
kiper9701 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Mam ten sam model z 97roku 1.6 AHL niestety jezeli w trasie wezmie 7,5 to po miescie min 9litrow... i to byl rekord... a co do ceny to ja za swoja dalem 3000zl. Z mechaniki bylo tylko tyle, ze sie nie dogrzewal silnik, i tyle... jedynie lakier ma pare mankamentow typu.. luszczy sie na klapie bagaznika... Wysłane z mojego PMT7077_3G przy użyciu Tapatalka
ProrokxDD Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) hmm..zastanawiam się czy nie pozwać firmy Filtron za ich filtry powietrza...dwa dni padało i cały mokry, wygląda jakby się uprał w pralce. Ze względu że chce mieć autko które mi posłuży, zainwestowałem w jeden z najlepszych chyba dostępnych filtrów w hurtowni, a teraz czekam na komentarze, czy się opłacało: filtr powietrza K&N Sport za 210 zł. Filtr oleju też chyba wymienię od K&N i kabinowy na wszelki wypadek. Bo jestem bardzo mocno zawiedziony, że wydałem w sumie 120 zł a muszę je wyrzucić. Chciałbym jeszcze wymienić zwykły katalizator na strumienice, ma to sens? Jeszcze dziś wyśle fotki polerowania rantu, wygląda o niebo lepiej niż przedtem. Edytowane 17 Maja 2016 przez ProrokxDD
Tyrath Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Poleciałeś kolego z tym filtrem powietrza za dwie stówy. Z manna byś kupił za pare dyszek i gitara by grała
Bedzial Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Witam, poradze ci cos szczerze apropo tego motoru, jezeli zalezy ci koniecznie na podniesieniu mocy, a z tego co tu czytam o kupywaniu sportowych swiec, filtrow i innych cudow na kiju za 4x wartosc normalnych rzeczy to proponuje odlozyc kase i zrobic swapa tego silnika na 1.8t. Dzisiaj te silniki nie sa juz takie drogie i wtedy na starcie dostaniesz +50KM a spalanie bedziesz mial te same. Potem juz samym programem moc podniesiesz luzno do przynajmniej 180 KM i dalej bedziesz mogl sie bawic we wkladanie wiekszego turbo, czy przekladania gratow od S-ki jak np cewki, i wtedy kupienie sportowego(rozumiem stozkowego?) filtra powietrza czy innych "sportowych" rzeczy bedzie mialo sens. Z 1.6 za duzo mocy nie wycisniesz, nakupujesz za***iście drogich filtrow powietrza, drogie swiecie i ze 102KM zrobi ci sie 107KM. Serio sadzisz ze warto?
ProrokxDD Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 wiesz, jakbym chciał kupić 1.8T to bym kupił, ale kupiłem 1.6 bo cenowo stał lepiej, cholera go wie, czy turbina działa prawidłowo, czy nie ma turbo dziury, itp. Nie chce zrobić wiejskiego tuningu jak nie którzy z googla. to ma być ciut lepszy 1.6, czasami opłaca się kupić coś z mniejszym silnikiem taniej o dołożyć trochę kasy niż kupić 1.8t na przykład i jeszcze więcej włożyć.
Bedzial Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) wiesz, jakbym chciał kupić 1.8T to bym kupił, ale kupiłem 1.6 bo cenowo stał lepiej, cholera go wie, czy turbina działa prawidłowo, czy nie ma turbo dziury, itp. Nie chce zrobić wiejskiego tuningu jak nie którzy z googla. to ma być ciut lepszy 1.6, czasami opłaca się kupić coś z mniejszym silnikiem taniej o dołożyć trochę kasy niż kupić 1.8t na przykład i jeszcze więcej włożyć. No to przeciez takie rzeczy sprawdza sie przed zakupem, idac twoim tokiem myslenia to nie warto auta kupowac bo nie wiadomo czy zawieszenie ok, czy rdzy nie ma, czy elektronika nie grzebana, czy spawany byl etc. Kupiles samochod z 1.6 i jest ok. Ale skoro chcesz podnosic moc w aucie to najlepsza rzecza jaka mozna zrobic to wymienic silnik na 1.8t, silnik ktory jest pancerny, swietnie znosi wszystkie kaprysy wlasciciela takie jak LPG, podnoszenie mocy czy krecenie nim codziennie do odcinki. Nakupujesz gratow za 1000zl i nawet nie poczujesz ze mocy przybylo a dolozysz 500zl i kupisz silnik i nie bedziesz zalowal. Jezeli mimo to swap silnika nie wchdozi u ciebie w gre to poradze jak koledzy wyzej: skup sie na wygladzie auta zamiast montowac sportowe pierdoly bo wtopisz kase. I w pierwszej kolejnosci zmien ta kierownice z VW, nawet jezeli wyjales ja z A6 C5 to wiedz ze ta kierownica fabrycznie nigdy w zadnym audi nie siedziala i wyglada to po prostu jak januszowy ulep ktory "ni mo kosy" na kiere za 100zl to wzial pierwsza lepsza jaka lezala obok. A jakbys sie dalej upieral ze tylko znaczek zmieniles to popatrz: To kierownica z golfa/passata : http://allegro.pl/vw-golf-iv-passat-b5-kierownica-troramienna-skora-i6201618955.html To kierownica 3 ramienna z A4/A6: http://allegro.pl/kierownica-poduszka-audi-a3-a4-a6-c5-s-line-skora-i6135743299.html Roznice sa kolosalne. Edytowane 17 Maja 2016 przez Bedzial
keżor Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Te Bedzial, Januszy to Ty szanuj A co do sporu o moc to i tak nic nie przebije hasla ktore kiedys slyszalem, kupilem 2.0tdi a nie 3.0tdi bo ma lepsza kulture pracy... Kupilem klapki do biegania bo wazne jest dla mnie ze but jest przewiewny. Takze niech kolega tuninguje 1.6 jak chce. Kiedys w vtechu z 1.6 dla proby udalo sie wykrecic programem 3konie, wiec dla chcacego nic trudnego. I po wydaniu 10kafli bedzie mocniejsze od 1.8? Czekam z niecierpliwoscia. Kolor fajny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się