remiq.s Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Witam.Mam pewien problem z zaworem Egr .Odkad kupilem A4 B6 z silnikiem 1,9 Tdi AWX moj zawor cieknie troszeczke mnie to denerwuje czy ktos moze mi powiedziec co najlepiej z tym zrobic?Dodam ze go czyscilem lecz niestety nadal cieknie,Objawem moze jest tez to ze czasem nie wchodzi na pelne obroty .Slyszalem o zaslepieniu zaworu ale czy jest to dobre?moze warto go wymienic?jezeli tak to jaka marke polecacie zaworow?Pomozcie;)
kamil-vag Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Cieknie z łączeń czy z dziurek odpowietrzających grzybka ?
remiq.s Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Cieknie z łączeń czy z dziurek odpowietrzających grzybka ? cieknie z otworów odpowietrzajacych :/
kamil-vag Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 To zostaje Ci wymiana na nowy. Najlepiej Wahler'a. Możesz spróbować jeszcze zaślepić, jak to nie pomoże to wtedy kupisz nowy. Poczytaj sobie ten temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/207776-cieknacy-egr-po-raz-enty-jak-zaslepic/page-1
remiq.s Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2016 To zostaje Ci wymiana na nowy. Najlepiej Wahler'a. Możesz spróbować jeszcze zaślepić, jak to nie pomoże to wtedy kupisz nowy. Poczytaj sobie ten temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/207776-cieknacy-egr-po-raz-enty-jak-zaslepic/page-1 zamiast zaslepic wole zainwestowac w nowy;)dzieki za info
Marcin974 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Można jeszcze wybalansowac miedzy wymiana na nowy a zalepieniem, ja nagwintowalem otwory, wkreciłem króciec od lpg i odprowadzilem wezykiem za filtr powietrza, egr w 1.9 słyną z tego pocenia się więc dla mnie poroniony pomysł inwestować 300-350zl w egr ktory po 40tys kilometrów może zacząć lecieć, a po 70tys na pewno będzie leciał... To lepiej pójść w drugą stronę i przyjrzeć się membranie w pokrywie zaworów czy pracuje prawidłowo i ewentualnie zmniejszyć ilość tej mgiełki olejowej w dolocie Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
cabanmat Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Panowie też mam zaśliniony EGR... czy to wina przepuszczającej turbosprężarki ? Jeżeli chodzi o mój EGR to jest oryginał Audi WAGLER GERMANY. Do autora tematu... Nie wymieniaj na nowy tylko po prostu go zaślep...
remiq.s Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Opublikowano 27 Maja 2016 (edytowane) Panowie też mam zaśliniony EGR... czy to wina przepuszczającej turbosprężarki ? Jeżeli chodzi o mój EGR to jest oryginał Audi WAGLER GERMANY. Do autora tematu... Nie wymieniaj na nowy tylko po prostu go zaślep... Panowie znalazlem sposob na cieknacy EGR...sprawa zostala zalatwiona,Zakupilem nowy Zawor Wahlera i prawda jest taka ze bylo to najlepsze rozwiazanie co prawda zawor kosztowal 350 zl ale jestem bardzo z tego zadowolony gdyz mialem okazje przy okazji wyczyscic dolot wymienic uszczelki,wyczyscic kolektor,objawy cieknacegpo zaworu minely,wyciekow brak i jezeli ktos powie ze lepszym rozwiazaniem byloby zaslepienie zaworu nie zgodze sie, po wymianie zaworu samochod zupelnie inaczej reaguje, lepsze przyspieszenie,moc sie zwiekszyla i nie wiem dlaczego ale naprawde spalanie sie ciutke zmniejszylo wiec Panowie kupujcie noowe oryginalne zawory i je wymieniajcie jezeli wam padna;)to tyle na ten temat;)pozdrawiam Edytowane 27 Maja 2016 przez remiq.s
rafal_sz85 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Sposób bardzo dobry, tylko trzeba zainwestować okrągłą sumkę, właściwie już w większości 1.9 tdi trzeba by było taki zabieg przeprowadzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się