Shon Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2016 W takim razie ze spokojem moge sie brać za V'ke a tak z ciekawości sie zapytam ile Wam pali?
danielciagala Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 mi paliłl około 11 litrów co zresztą już pisałem :-)
qba_lle Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Strasznie malo wam te V6 palą. W trasoe zgodze sie roznica mkze byc niewielka miedzy R4 a V6, a co gdy ktos jezdzi tylko po zakorkowanym mieście? Wtedy na pewno czuć roznice tych 2 dodatkowych cylindrów. Serwis 2.8 z pewnością bedzie ciut droższy, plus tego ze jest wiekszy wybor i raczej latwo trafic wersje ze skorami, bose a nawet i navi plus. W 1.8t takie rzeczy sie rzadko trafiają. Stojac przed wyborem poloftowej 2.8 a 1.8t za ta sama kase szedl bym w 1.8t po podstawowych zabiegach prawie zawsze bedzie szybsze niz ciężkie 2.8
Joziek79 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Kolega nigdzie nie napisał że potrzebuje auta na wyścigi. 1.8T coraz trudniej znaleźć godne uwagi.
qba_lle Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Chyba podobna sytuacja ma sie 2.8 czyz nie? Nie oszukujmy sie auta maja ponad 15 lat, nie ma co generalizowac ze 1.8t befa zajechane a 2.8 lalki, ogladaj rozne egzemplarze bedziesz mial porownanie.
Shon Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 znalazłem w sumie dobry egzemplarz 2.8, gorzej z tym, że 3 błotniki szpachlowane, przy zmianie biegów słychać pojedyncze stuknięcie jakby z tylnego mostu, no i gosciu deklaruje spalanie na poziomie 20 litrów w mieście/12 w trasie. Nie wiem czy sie za to brać :/ Co to może być z tym tylnym mostem? Przeguby?
Zivia Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 znalazłem w sumie dobry egzemplarz 2.8, gorzej z tym, że 3 błotniki szpachlowane, przy zmianie biegów słychać pojedyncze stuknięcie jakby z tylnego mostu, no i gosciu deklaruje spalanie na poziomie 20 litrów w mieście/12 w trasie. Nie wiem czy sie za to brać :/ Co to może być z tym tylnym mostem? Przeguby? Ostatnio zaczynają mnie bawić ludzie którzy wymagają od 20 letniego samochodu fabrycznego lakieru przebiegu rzędu 200 tyś kilometrów jak i od dużego motoru małego spalania
Shon Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 Dlatego pytanie zadałem do tylnego mostu swoją drogą 20 litrów to może palić V8, a nie półtora litra mniejsza szóstka, no chyba, że koleś naprawde się ściga na każdych światłach, wtedy można sie bać też o inne podzespoły auta
Zivia Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Dlatego pytanie zadałem do tylnego mostu swoją drogą 20 litrów to może palić V8, a nie półtora litra mniejsza szóstka, no chyba, że koleś naprawde się ściga na każdych światłach, wtedy można sie bać też o inne podzespoły auta Kolega miał b4 2,6 i potrafiła mu zjeść 20 litrów gazu ;pp
Joziek79 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Dlatego pytanie zadałem do tylnego mostu swoją drogą 20 litrów to może palić V8, a nie półtora litra mniejsza szóstka, no chyba, że koleś naprawde się ściga na każdych światłach, wtedy można sie bać też o inne podzespoły auta Kolega miał b4 2,6 i potrafiła mu zjeść 20 litrów gazu ;ppPogratuluj koledze egzemplarza i gazownika, mam już drugie 2.8 teraz i doskonale wiem ile pali to auto. Śmieszą mnie takie komentarze osób które auta nigdy nie miały ale słyszały że pali jak smok i nie jeździ. Zatrzymajcie te legendy dla siebie....
Zivia Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Dlatego pytanie zadałem do tylnego mostu swoją drogą 20 litrów to może palić V8, a nie półtora litra mniejsza szóstka, no chyba, że koleś naprawde się ściga na każdych światłach, wtedy można sie bać też o inne podzespoły auta Kolega miał b4 2,6 i potrafiła mu zjeść 20 litrów gazu ;ppPogratuluj koledze egzemplarza i gazownika, mam już drugie 2.8 teraz i doskonale wiem ile pali to auto.Śmieszą mnie takie komentarze osób które auta nigdy nie miały ale słyszały że pali jak smok i nie jeździ. Zatrzymajcie te legendy dla siebie.... Nie powiedziałem że 20 litrów paliło mu cały czas miał czasami szybsze przeloty.Lecz tak jak ktoś wyżej napisał 1.8 przy jeździe po mieście spali mniej.
Joziek79 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 1.8T ajl miałem i nie zauważyłem znaczącej różnicy w spalaniu a 85% mojej jazdy to jazda w mieście.
Shon Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 To ja chce 2.8 Pana powyżej A wie ktoś co może powodować stuki dochodzące z tylnego mostu przy zmianie biegów?
muunv Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Ja bym uderzal tylko w 1.8t Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Joziek79 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Niestety moje 2.8 dnia 30.04.2016 zmieniło właściciela, teraz jest drugie 2.8 ale już w Audi A6
danielciagala Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Niestety moje 2.8 dnia 30.04.2016 zmieniło właściciela, teraz jest drugie 2.8 ale już w Audi A6 A6 cięższe , duża różnica w subiektywnym odczuciu mocy?
hunter91 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 znalazłem w sumie dobry egzemplarz 2.8, gorzej z tym, że 3 błotniki szpachlowane, przy zmianie biegów słychać pojedyncze stuknięcie jakby z tylnego mostu, no i gosciu deklaruje spalanie na poziomie 20 litrów w mieście/12 w trasie. Nie wiem czy sie za to brać :/ Co to może być z tym tylnym mostem? Przeguby? słowo dobry egzemplarz przy szpachli raczej nie jest dobrym egzemplarzem,tym bardziej jezeli mowa o 3 elementach szpachlowanych
Shon Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 Też racja Gorzej, że 2.8 z quattro w manualu na rynku wtórnym są jakies 3 egzemplarze xD ten po prostu wydawał sie najlepszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się