LChris Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Witam Zmieniłem koła na lato 17 cali 235/45 zima 16 205/55 Zaczęły się problemy z biciem z przodu jak przy niewyważonych kołach. Na setupie zimowym lekko wyczuwalne ale były. 17 cali plus dystans 15 na koło zdecydowanie nasilenie bicia. Wywaliłem dystansy bicie trochę zmalało, ale nadal od 120 km w górę szczególnie przy dodawaniu gazu bicie. Koła już dwa razy wyważane u dwóch różnych warsztatach. Co mogło się wysypać?
Kruk_89 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 chętnie sam bym się dowiedział bo mam to samo co ty tylko w przedziale 100-140km na zimówkach było słabiej znośnie natomiast koła letnie są szerzej osadzone mają większe ET i bicie, trzęsienie budo jest mocniejsze zakupiłem nowe opony koła wyważane 2x i dalej to samo przekładka przód tył bez zmian, dodam że w tym zakresie przy hamowaniu drgania się nasilają ale gdy prędkość spadnie po niżej 100km magicznie wszystko ustaje. Drgania mam cykliczne 3sek drga i na jakoś sek przestaje i tak w koło macieja a u ciebie?
afroo. Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Krzywe piasty, półoś lub uszkodzone przeguby wewnętrzne. Sprawdzić piasty czujnikiem zegarowym. Jak dobre to wymienić półoś na używaną ale oryginalną.
Kruk_89 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 ło matko nie wiem czy u nas któryś z warsztatów ogarnia taką zabawę z tym czujnikiem zegarowym tak samo problem jest z sprawdzeniem tarcz (ale już wymienione na nowe swoje odsłużyły stare) trzeba będzie odwiedzić kilka markowych.
LChris Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 ok Piasty da się zmierzyć, Przegub sprawdzić na luz. Jak sprawdzić półoś. ps. Lokalizacja - Zarzecze to koło Żywca
afroo. Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Jak sprawdzić półoś. Podmienić na inną ori używkę.
Kruk_89 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 po dłuższym czasie w końcu obadałem piasty i tarcze. Strona Prawa jest nie mal że na 0 natomiast lewa ma bicie na piaście 0,04 co ciekawe po założeniu tarczy też jest 0,04 trochę dziwne bo bicie powinno się ciut powiększyć tarcza ma większą średnice niżeli piasta. Jeżeli chodzi o półośe to lewy wewnętrzny przegub ma delikatny luz mechanik bardziej by się skłaniał ku temu przegubowi niżeli piaście i radzi wpierw podmienić półośkę moje pytanie czy ta mi podejdzie? http://allegro.pl/audi-a4-b6-polos-lewa-8e0407271ah-i5047991861.html bo po odczytaniu z mojej starej jest właśnie taki numer jak na tej aukcji, ale wklepując w googla "Półośka audi a4 b6 3.0 ASN" jakiej nie włączę aukcji to numery są całkiem inne różni się końcówka zamiast AH jak w tej aukcji co podałem jest AA lub AB podpowiecie coś mądrego?
afroo. Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 bo po odczytaniu z mojej starej jest właśnie taki numer jak na tej aukcji Tu sobie odpowiedziałeś.
Kruk_89 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 niby tak ale właśnie mam taką nie pewność że może one się czymś minimalnie różnią ktoś przed mną je zmienił na takie bo te są stosunkowo tańsze niż z dopiskiem 3.0 i temu jest bicie a czy kol wiek na tej stronie jest podane że pasuje do 3.0; 2.4; 2.0 i 1.9 to chyba nie potrzebnie pytam
austin225 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Witajcie, Podepnę się u mnie też występuje delikatne bicie nazwałbym to nawet rezonansem między 90-105 wymieniłem tarcze, półoski,opony były ok w tamtym roku nowe Kruk_89 skasowałeś to drganie? u siebie
scq Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Przerabiałem w B5, bicie przy 140 km/h z czasem nasilało się w niższym zakresie prędkości. U mnie winne były przeguby wewnętrzne, po wymianie cisza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się