Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] wyjątkowo prośba o analizę logów "rodzynka" VW CADDY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio dostałem w spadku po moich kolegach z pracy VW CADDY (2KBC52) z silnikiem 1.9TDI - kod BSU, rok modelowy 2007.

Wiem, że to forum Audi a nie VW, ale może w drodze wyjątku mi pomożecie.

Auto ma przejechane ponad 80tyś. km i chciałbym poznać wszystkie jego wady przed kolejnym serwisem w ASO. Dodam, że auto jest strasznym mułem.

Podłączyłem się standardowym kabelkiem KKL (nie mam CANa). Udało mi się tylko uzyskać połączenie ze sterownikiem silnika. Nie mogłem odczytać błędów, ale mogłem wejść w bloki mierzone (logi zamieściłem poniżej). Pozostałe instrumenty nie odpowiadają.

Nie mogłem wejść w grupę 000. Pozostałe grupy działają.

Proszę o analizę moich wypocin.

Jeśli trzeba zrobić logowanie innych grup to dajcie znać.

LOG-caddy-STAT

http://s5.zapodaj.net/32257062.jpg.html

http://s5.zapodaj.net/73551234.jpg.html

http://s5.zapodaj.net/87489308.jpg.html

http://s5.zapodaj.net/7873257.jpg.html

http://s5.zapodaj.net/1931263.jpg.html

http://zapodaj.net/44036914.jpg.html

http://zapodaj.net/59219444.jpg.html

http://zapodaj.net/94134788.jpg.html

LOG-caddy-DYN

http://s3.zapodaj.net/48156969.jpg.html

http://s3.zapodaj.net/1051762.jpg.html

http://s3.zapodaj.net/46728456.jpg.html

http://s3.zapodaj.net/83753527.jpg.html

http://s3.zapodaj.net/1121270.jpg.html

http://s4.zapodaj.net/50694756.jpg.html

Z góry dzięki wszystkim za pomoc

pozdro

Opublikowano

wygląda na to że turbinka przeładowuje poza tym ok

Opublikowano

jak patrzyłem na wątek "diagnostyka vag" to wydawało mi się, że EGR niedomaga, ale jestem amatorem w temacie diagnostyki i mogłem się mylić.

Skoro mówisz, że jest ok to pozostaje się ucieszyć i podziękować.

Opublikowano

to moze ja napisze troszke wiecej .... :wink4:

-turbo delikatnie sie przycina

-termostat mozna wymienic

-obroty na jalowym chyba troszke za niskie

-rozrzad do poprawy [wymiany] kat synchronizacji sie rozjezdza

czy wszystkie dynamiczne byly z pedalem w podłodze ... ?

Opublikowano

faktycznie silnik się niedogrzewa - też o termostace myślałem. po przejechaniu 30 km ma jakies 84stopnie i po zatrzymaniu spada do około 80.

wszystkie dynamiczne z pedałem w podłodze na 100%

z rozrządem mnie zaskoczyłeś, powiem im na przeglądzie, żeby to sprawdzili. mam nadzieje, że w Aso nie oleją sprawy. nie mam najlepszego zdania o tych serwisach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...