SebolA4 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Witam. Auto wujka. Po powrocie z "majówki" zaczęło szarpać podczas mocnego przyspieszania. Zrobiłem na szybko logi i prosiłbym o ocenę co niedomaga bo w temacie diesla u mnie kiepsko jeśli chodzi o czytanie logów. Przepraszam jak logi są zrobione nieprofi. Z wujkiem ciężko było to ogarnąć, nigdy tak nie deptał. Dziękuję za pomoc. 003, 011, 023 001, 003, 023 008, 010, 011 011, 013, 018 002, 003, 011
CzarekJ Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Brakuje paliwa na listwie zasilającej wtryskiwacze. Czujnik temperatury lub termostat silnika raczej do wymiany. Edytowane 4 Maja 2016 przez CzarekJ
nik23 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Bipy ostro na minus, problem z zaopatrzeniem w paliwo. Ograniczenie zadymienia jest wyższe niż życzenie kierowcy log 008. To jest na podstawie ilości zasysanego powietrza to moze co przepływka przekłamuje albo filtr zapchany.
Jarol Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Brakuje paliwa na listwie zasilającej wtryskiwacze. Czujnik temperatury silnika raczej do wymiany. Ja w ciemno czujnika bym nie obstawiał ale warto go sprawdzić tak samo jak termostat. Bipy ostro na minus, problem z zaopatrzeniem w paliwo. Ograniczenie zadymienia jest wyższe niż życzenie kierowcy log 008. To jest na podstawie ilości zasysanego powietrza to moze co przepływka przekłamuje albo filtr zapchany. Ograniczenie dymienia jest ok, po za tym w EDC16 nie jest zależne od przpływki Edytowane 4 Maja 2016 przez Jarol
SebolA4 Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Do wymiany w pierwszej kolejności idzie: Filtr paliwa, powietrza, olej, filtr oleju. Dam znać czy nowe filtry pomogły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się