ExeQtoR Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Pacjent: Audi A4 B6 Avant 1.8T+Q BFB 2003 Skrzynia: manualna 5B Co się stało: Ogrodzieniec - parking darmowy - ktoś przeorał pole (na moje oko 2 lata temu) - ale już niektóre auta tam ujeździły... Do rzeczy, wpadłem w koleiny(bruzdy) - nie zawiesił się, i przy próbie cofania sprzęgło dostało poślizgu przy ok 3 tyś obr. - noga nie była na sprzęgle (myślałem że się kopie, a to sprzęgło dostało poślizgu) - wyjechał, ale poszedł dym spod maski... Co prawda sprzęgło bierze już w ostatnim momencie... więc tarcza jest już na 100% mocno zjechana. Teraz o co chodzi: Planuje zmienić skrzynie z 5b na 6b (w przyszłym roku) ale to sprzęgło nie dotrzyma do tego czasu - więc zasadnicze pytanie czy tarcze/sprzęgła/dociski są takie same w tych skrzyniach? Czy może są mocniejsze/słabsze/itp... Latem planuję podnieść moc silnika(~200km) więc to też trzeba uwzględnić... Sprawa druga: moje uszczelniacze na silniku(na wałku rozrządu już był twardy i ciekł... - został wymieniony), więc obstawiam że i inne też są do wymiany - więc czy tam od silnika, od strony skrzyni też jest jakieś uszczelnienie, które da się łatwo wymienić od strony skrzyni? Ktoś ma jakieś foto, lub cokolwiek... Sam proces wymiany sprzęgła znalazłem na forum: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306962-wymiana-sprzegla-18-t-q/Ale nie ma foto po zdjęciu dwumasy... ;-(
otis89 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Masz tu i tu to samo,i prawie każdy jak już zmienia wkłada z awx, z tyłu jest uszczelniacz kosztuje coś koło 100zł
ExeQtoR Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Chcesz powiedzieć, że całe sprzęgło jest identyczne w wersjach: 163/170/190/225 km ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się