zax99 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Witam wszystkich, ostatnio z tyłu zaczęły skrzypieć mi tulejki, dodatkowo zdarzyło się, że przy wjeździe na krawężnik porządnie stukało. Okazało się, że tuleje od strony nadwozia górnego wahacza z obu stron już się zużyły na tyle, że wahaczem mogę przesuwać przód-tył o kilka cm Zamówiłem sobie z Deuteru tuleje poliuretanowe do tegoż wahacza, ale chciałem najpierw dowiedzieć się jak wyciągnąć ten wahacz. Problemem jest śruba, która trzyma ten wahacz. Na żadnym filmiku nie znalazłem pomysłu na demontaż. Jest milion filmów o przednich wahaczach, ale żadnego z demontażem trójkątnego wahacza w A4Q... Czy ktoś z Was to demontował? Trzeba ściągać całą belkę przykręcaną do karoserii, czy demontujecie plastikowe nadkole, żeby wyjąć tę śrubę? A może trzeba to zrobić jeszcze inaczej?
szper11 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Odkręć element który jest przykręcony do karoserii w ktorym siedzi amortyzator i sprężyna, odsuń go kilka cm i wyjmiesz śrubę bez problemu. Ja zamawiałem tulejki Meyle tu http://atmil.pl/tuleja-wahacza-meyle-tyl-audi-a4-quattro-p-3440.html. Już drugi rok siedzą i jest ok.
zax99 Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 Ten na 6, czy 8 śrub? Ściskałeś czymś sprężyne, czy zatrzyma się na amortyzatorze? Mam eibachy -30mm. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
szper11 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Sprężynę zatrzyma amortyzator, a śrub było 4 sztuki.
zax99 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Dzięki! Zamówiłem już te poliuretanowe. Meyle to z tego, co patrzyłem albo tedgum albo coś podobnego z najtańszego zamiennika, a nie chce mi się już tego wymieniać więcej. Pozdrawiam. Ok, faktycznie tylko te 4 śruby 17stki. Tuleje zmienione zmienione na poliuretan. Jest trochę bardziej sztywno i na ostrzejszych zakrętach zrobiła się bardziej nadsterowna Muszę jeszcze ustawić geometrię z tyłu, bo ostatnio ustawiałem na wywalonych tulejach. W razie czego w celu wyprasowania starych trzeba uciąć/zeszlifować kołnierze od góry i wybijać je do środka...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się