Piotr Ciechanowski Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Witam. Mam problem z moją audią Ubywa mi płyn chłodniczy, spod auta nic nie leci. Jedyne co mnie martwi to że z wydechu leci woda (wydaje mi się że to własnie płyn chłodniczy). Pod zakrętką nie mam "masła" ani w zbiorniczku nie widać śladów oleju. Czyżby uszczelka pod głowicą?
Grztom Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 W wydechu zawsze znajdzie się woda to normalne. Jak dużo Ci go ubywa ? Popratrz na tył silnika na głowicy tam jest krócieć wodny taki plastikowy w ktorym są montowane czujniki, on lubi pękać.
adrian725 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Podepne sie pod czyiś temat żeby nie zakładać nowego . Silnik 1.6 ADP . na starym czujniku temperatury temperatura rosła do 80 tak jakby byla to temperatura robocza silnika . gdy wjechlem do miastaczy stałem na swiatłach rosła do 90 a w trasie chlodny dzien szybsza jazda spadała ponizej80 ogrzewanie dobre podmuch gorący. Po wymianie czujnika tempstoi rowno 90 czy trasa czy miasto . pytanie czy możliwe jestże wymiana czujnika rozwiązalacaly problem ? Nowy czujnik ma koncowke metalowa z bolcem a stary nie mialbolca . termostat otwiera sie tuz przed 90 . dodam ze wisko mi nie zasprzęgla do konca a waz powrotny leje dopiero rzy 2 tys obr
Gandalesch Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Podepne sie pod czyiś temat żeby nie zakładać nowego . Silnik 1.6 ADP . na starym czujniku temperatury temperatura rosła do 80 tak jakby byla to temperatura robocza silnika . gdy wjechlem do miastaczy stałem na swiatłach rosła do 90 a w trasie chlodny dzien szybsza jazda spadała ponizej80 ogrzewanie dobre podmuch gorący. Po wymianie czujnika tempstoi rowno 90 czy trasa czy miasto . pytanie czy możliwe jestże wymiana czujnika rozwiązalacaly problem ? Nowy czujnik ma koncowke metalowa z bolcem a stary nie mialbolca . termostat otwiera sie tuz przed 90 . dodam ze wisko mi nie zasprzęgla do konca a waz powrotny leje dopiero rzy 2 tys obr Wąż powrotny leje tzn.? Dużym ciśnieniem, czy tak zwanym ciurkiem delikatnie zaczyna lecieć przy tych 2 tysiącach? Co do czujnika to najlepiej temperaturę sprawdzać VAGiem, bądź z climatronica - przedlift kanał 49, gdyż zwykły wskaźnik na zegarach ma odchył + - do 10 stC. żeby nie denerwować kierowcę, kiedy temperatura cały czas się zmienia. Co do pytania to tak - jest możliwe, że wymiana rozwiązała cały problem. Witam. Mam problem z moją audią Ubywa mi płyn chłodniczy, spod auta nic nie leci. Jedyne co mnie martwi to że z wydechu leci woda (wydaje mi się że to własnie płyn chłodniczy). Pod zakrętką nie mam "masła" ani w zbiorniczku nie widać śladów oleju. Czyżby uszczelka pod głowicą? Piotrek, sprawdź czy zaworkiem bezpieczeństwa nie ubywa płyn. Zaworek ten mieści się pod zbiornikiem wyrównawczym, taki mały dzyndzel. Kolejna sprawa to w jakich ilościach na ile kilometrów, lub przy jakich prędkościach zauważyłeś ubytek płynu? Witam. Mam problem z moją audią Ubywa mi płyn chłodniczy, spod auta nic nie leci. Jedyne co mnie martwi to że z wydechu leci woda (wydaje mi się że to własnie płyn chłodniczy). Pod zakrętką nie mam "masła" ani w zbiorniczku nie widać śladów oleju. Czyżby uszczelka pod głowicą? Edytowane 8 Maja 2016 przez Gandalesch
adrian725 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Wąż powrotny leje tzn.? Dużym ciśnieniem, czy tak zwanym ciurkiem delikatnie zaczyna lecieć przy tych 2 tysiącach? Co do czujnika to najlepiej temperaturę sprawdzać VAGiem, bądź z climatronica - przedlift kanał 49, gdyż zwykły wskaźnik na zegarach ma odchył + - do 10 stC. żeby nie denerwować kierowcę, kiedy temperatura cały czas się zmienia. przy 2 tyś zaczyna dopiero delikatnie ciurkiem lecieć . im więcej obr. tym mocniej .vaga podepne jak bede miał możliwość żeby być spokojnym . szukając rozwiązania na forum doszedłem do wniosku że stary czujnik był nieprawidłowy bo wszyscy podając rodzaj czujnika wskazują na własnie taki jak kupiłem 4 piny z bolcem http://www-parts.pl/silnik-osprzet/946-czujnik-temperatury-059919501-vernet-ws2605.html a stary był bez tego wystającego bolca z tej blaszki ciekawi mnie co będzie latem przy niesprawnym sprzęgle wiskotycznym i przy mniej wydajnej pompie niż nowa bo też przeglądając forum czytałem że ciurkiem to na wolnych obrotach powinno lać. i zarówno przed jak i po wymianie czujnika na rozgrzanym silniku ogrzewanie jest konkretne ogień poprostu Edytowane 8 Maja 2016 przez adrian725
Gandalesch Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Pompa widocznie daje za małe ciśnienie. Zacząłbym od tego.
DefSquad Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Ja mam przedlifta i kanał na którym znajduje się temperatura płynu chłodniczego to 51...
adrian725 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 temp spr przy okazji przeglądu gazu , wskazania zgadzają się mniej więcej z tym co jest na blacie , przy okazji rozrządu wpadła nowa pompa i wszystko jest , ale nadal ciekawi mnie czy przy niesprawnym sprzęgle wiskotycznym nie będzie się przegrzewał latem , przyjdzie lato , się zobaczy
Piotr Ciechanowski Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Z tego co zauważyłem to po naprawie kompresora klimatyzacji problem zniknął. Może jest to spowodowane że jakoś przez klimę mi to uciekało albo gdy Panowie mi to naprawiali to i zlikwidowali problem z wyciekiem, ale nic mi nie mówili o tym. Zobaczymy czy będzie znów ubywać. Jak na razie wszystko jest ok.
Krzysiek6623 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 W samochodach z LPG to raczej częsty problem. Zazwyczaj problemem są trójniki gdzie są podłączone węże od reduktora. Po założeniu gazu przewody są jeszcze sztywne, później trochę się zluzują i opaski na nich luźno siedzą. Trzeba je dokręcić nieraz. Jak ktoś przesadzi to taki trójnik potrafi się rozlecieć bo często są wkładane plastiki. Mi ostatnio zaczęło trochę ubywać, ale w moim przypadku to chyba wina reduktora...
gigss Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Popratrz na tył silnika na głowicy tam jest krócieć wodny taki plastikowy w ktorym są montowane czujniki, on lubi pękać. Powiedz mi jaki numer ma ta cześć i gdzie dokładnie sie ona znajduje
mebleusz Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Popratrz na tył silnika na głowicy tam jest krócieć wodny taki plastikowy w ktorym są montowane czujniki, on lubi pękać. Powiedz mi jaki numer ma ta cześć i gdzie dokładnie sie ona znajduje miedzy silnikiem a sciana grodziowa, w gornej czesci, jest czarny, mocowany na dwie sruby na imbus. U mnie jedna byla niedokrecona na tyle, ze mozna bylo wsadzic paznokiec miedzy blok a krociec, niby szczelina minimalna a płyn leciał jak ze swini
mebleusz Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 taa spokojnie, jak wyjde z psem to Ci zrobie zdjecie ktora to czesc
marasekm Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Mnie ten króciec wodny pękł przy dolnej śrubie i też tam ciekło. Ot tak ze starości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się