kalinski_r Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Witam. Zanim usłyszę, że turbo przeładowuje chciałbym uprzedzić, że sam jestem temu winny za sprawą podciągnięcia sztangi. Turbo jest po regeneracji i ciągle miałem błędy z niedoładowaniem. Załączało się dopiero od 3 tyś, jakaś masakra.Jak widać z poniższych logów już od ok. 1800 zaczyna ładować ale i tak do 2 tyś jest lekko niedoładowane. Ale najbardziej martwi mnie jego spalanie. Mimo, że auto jest z tiptroniciem to jeżdżąc do 2 tyś obrotów po mieście schodzi midobrze ponad 10/100. W trasie poniżej 8 nie ma szans. Próbowałem już jazd mega-ekonomicznych i lipa. Oczywiście nie kopci na czarno, skrzynia się nie ślizga - chodzi idealnie. Co do poniższych logów to niestety nie udało mi się zagrzaćsilnika do 80C 73C to wszystko co mi się udało. Logi robiłem przy temp zewnętrznej 7C ( późny wieczór - może dlatego nie złapał temp - ale grzałem go trochę po placu, chodził z 30 min i nic. )To wszystko - bardzo proszę o analizę.DYNAMICZNE:Grupa 008, 003, 010: http://vaglog.pl/log_261349.htmlGrupa 001, 003, 011: http://vaglog.pl/log_261355.htmlBASIC SETTINGS:Grupa 004: http://vaglog.pl/log_261350.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_261351.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log_261356.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_261358.htmlSTATYCZNE:Grupa 013: http://vaglog.pl/log_261352.htmlGrupa 018: http://vaglog.pl/log_261353.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_261354.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_261357.html
v3n0m Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 Zrób porządnie logi dynamiczne - silnik zimny (72*C), gaz nie wciśnięty na 100%. Wygląda na to, że są zawyżone wskazania przepływki (MAF), i turbo przeładowuje (Spec vs actual). Powtórz próbę i wrzuć logi.
Mozgu Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 skoro pozno wstaje to moze lepiej nie skracac sztaange tylko sprawdzic czy czasem nie masz walnietego n75 lub nieszczelnego wezyka albo zbyt male podcisnienie. Sprawdz Vacoumetrem, moze pompa tandem jest zuzyta i podcisnienie male i sztangi nie podciaga tyle ile trzeba. Spalanie duze bo masz niedoładowanie i sadzi paliwem a malo powietrza, dlatego kopci i nie jedzie. Grupy logujemy kazda osobno, a silnik ma byc rozgrzany, moze masz termostat walniety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się