Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0TDI Q/ H&R/ USA/ Tuba Q5/ F1/ Cupra


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

takie same mam w b6 i juz tyle lat i wygladaja jak nowe zero korozji itp :wink:

Opublikowano

takie same mam w b6 i juz tyle lat i wygladaja jak nowe zero korozji itp :wink:

Wszyscy polecaja Ulter wiec je zamowilem :) Mam nadzieje, ze dlugo posluza :wink:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

takie same mam w b6 i juz tyle lat i wygladaja jak nowe zero korozji itp :wink:

Wszyscy polecaja Ulter wiec je zamowilem :) Mam nadzieje, ze dlugo posluza :wink:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Szkoda że nie czytałeś jaki olej polecają zanim wlałeś ten sik :grin:

Opublikowano (edytowane)

takie same mam w b6 i juz tyle lat i wygladaja jak nowe zero korozji itp :wink:

Wszyscy polecaja Ulter wiec je zamowilem :) Mam nadzieje, ze dlugo posluza :wink:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Szkoda że nie czytałeś jaki olej polecają zanim wlałeś ten sik :grin:

Chyba popelnilem grzech ciezki wedlug nie ktorych z tym olejem.

Wlalem ten olej z autopsji ale i czytalem o nim opinie. Sa osoby ktore go polecaja. Jezdze na nim nie pierwszym samochodem i wszystko jest okej :)

Przy nastepnej wymianie oleju, naprawie swoj blad! :wink:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez dakine0007
Opublikowano

Trzymam Cię za słowo :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Czas zabrac sie za felgi :) Jesli ktos wie jak sie zabrac za ich regeneracje, to prosze o podpowiedzi w tym watku :wink:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/361340-jak-odnowic-te-felgi/

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edit (1.06.2016r)

Znalazlem zmieniarke w gratach u kolegi. Nr seryjny bez "D" ale i tak dziala perfekt! :kox::P

ba19e8e2e39c531c2ba93e82f975e428.jpg

e8c182409ddce3eea970c4807910d088.jpg

W koncu kurier raczyl dostraczyc dokladeczke :kwasny::banan:

01e6e888480d421790c5ead34500e56c.jpg

Edytowane przez dakine0007
Opublikowano

Ja bym w felgi inne zainwestował by nadać trochę charakteru (19 :naughty: ) . :)

Opublikowano

Karol założyłeś już te Ultery ? 90mm trochę małe, jestem ciekaw jak to u Ciebie wyjdzie na 100mm powinno być super ;) jaka musi być średnica montażowa 50mm?

Opublikowano

Ja bym w felgi inne zainwestował by nadać trochę charakteru (19 :naughty: ) . :)

Poszukiwany, poszukiwana :grin:

Niestety max 19 moge wsadzic. Nie jestem przekonany co do komfortu na 19 :/

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Karol założyłeś już te Ultery ? 90mm trochę małe, jestem ciekaw jak to u Ciebie wyjdzie na 100mm powinno być super ;) jaka musi być średnica montażowa 50mm?

Ultery na 90% beda na pokladzie w tym tygodniu. Kolega mnie od dwoch tygodni wsytrzymuje z montazem, bo nie ma czasu. Dzis do niego jade i bede go gwalcic zeby to zrobil.

Ja zamowilem srednice montazowa 55mm. Tyle wyszlo suwmiarka.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Oki, jak wrzucisz to daj fotki bo własnie myślałem o takich do siebie.....

Opublikowano

Oki, jak wrzucisz to daj fotki bo własnie myślałem o takich do siebie.....

Dam znac co i jak :)

Dobra. Teraz trudny wybor. Jest dwoch faworytow. I nie bardzo wiem ktore wziac. Leza mi bardziej Merce.

http://allegro.pl/showitem/description/6251071457.html

http://allegro.pl/showitem/description/6218348313.html

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No z tych dwóch merce lepsze na moje.....

Opublikowano

No z tych dwóch merce lepsze na moje.....

I mysle od razu o pierscieniu 5mm na tyl. :kox:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ale to są 18, weź 19 cali jak werbel radzi , ale wtedy w dół autko :)

Opublikowano

Ale to są 18, weź 19 cali jak werbel radzi , ale wtedy w dół autko :)

Z tego co wyczytalem na forum, sprezynami nic nie zejde w dol przy moim zawiasie. Jedynie gwint. Niestety brak $$ na ten gadzet. :kwasny:

Co do 19.. Zbyt duza felga dla mnie :/

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No to zostań przy 18 ;) , ale coś słabo czytałeś co do obniżenia panie na forum :tongue4: zobacz sobie u mnie jak wygląda auto na springach H&R -45mm :whistling:

Opublikowano (edytowane)

No to zostań przy 18 ;) , ale coś słabo czytałeś co do obniżenia panie na forum :tongue4: zobacz sobie u mnie jak wygląda auto na springach H&R -45mm :whistling:

Zakladalem temat i koledzy wypowiedzieli sie, ze przy moim 1BV tylko gwint. Ty FroS-t masz jaka zawieche? Da rade i u mnie wsadzic springi -30/ -45 i zejde tym w dol na odpowiednia wysokosc?

Mamy na forum kogos, kto zajmuje sie sprzedaza takich sprezyn?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez dakine0007
Opublikowano

Ja mam amory z 1BV i springi H&R -45mm, do nas nie ma -30 i -45 bo pewnie chodzi Ci o Eibach Sportline ale Sportline nie ma pod nasze kategorie wagowe, chodzi mi o dopuszczalny nacisk na oś przód i tył, springów -30mm nie ma co zakładać do zero różnicy w wyglądzie jak już to minimum to co ja mam czyli -45mm a każdy Ci doradzał gwint bo to najlepsza opcja i możesz sobie auto ustawic jak chcesz nikt Ci nie każe zaraz gwintu skręcać na sam dół :decayed:​ , jak popadłem w chorobę i na pewno będę zakładał na przyszły sezon gwint :decayed:


Pisz do Dawida.....

http://a4-klub.pl/index.php?/user/129337-trewor87/

Opublikowano

Kolejna rzecz… U mnie po zmianie z amorów 1BV i sprężyn Eibach na gwint AP poza tym, że jest niżej (ale jak FroS-t pisze - nikt nie każe Ci brzuchem po asfalcie trzeć) to komfort jest zdecydowanie na plus, dużo przyjemniejszy skok i lepiej wybiera drobne zmarszczki na drodze.

Opublikowano

Zgadza się, komplet ori 1BV twarde , u mnie jest teraz o niebo lepiej na 19 calach z oponą 235/35 i -45mm, niż było na 1BV -20mm z kołami 18 cali i 225/40

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...