vario2g Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Witam .Koledzy zrobiłem logi gr.11.Wyszło przeładowanie od 2160-2360obr o 0.2 bara,potem n75 zbija do normy. Kierownice turbo w grupie 008 69,7 przez pełny zakres obr ,Brak trybów awaryjnych,Mogę tak jeżdzić???pozdrawiam http://imageshack.com/a/img923/253/T73M8f.jpg
lukasz51237 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Ja bym to olał na Twoim miejscu, jakbyś nie podłączył kompa to byś nawet nie wiedział, co jest. Jak zacznie łapać notlaufy to będzie problem i wtedy kombinuj.
vario2g Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 Ja bym to olał na Twoim miejscu, jakbyś nie podłączył kompa to byś nawet nie wiedział, co jest. Jak zacznie łapać notlaufy to będzie problem i wtedy kombinuj. Dzięki kolego lukasz51237,nie wiem czy to szkodliwe dla turbo i nie tylko, dlatego pytam,a chciałbym tym autem jeszcze parę latek pośmigać.pozdrawiam
inhosik Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Nie przejmuj sie, jest ok, lekke chwilowe przeladowanie nic nie zrobi turbo. Jak w tryb awaryjny bedzie wchodzil to turbo do czyszczenia
Jarol Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Witam .Koledzy zrobiłem logi gr.11.Wyszło przeładowanie od 2160-2360obr o 0.2 bara,potem n75 zbija do normy. Kierownice turbo w grupie 008 69,7 przez pełny zakres obr ,Brak trybów awaryjnych,Mogę tak jeżdzić???pozdrawiam http://imageshack.com/a/img923/253/T73M8f.jpg Wygląda , że jest to wina źle wysterowanego turbo w programie. Dla świętego spokoju możesz podjechać do swojego tunera na korektę mapy N75.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się