dawidtee Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Witajcie, Jak już wcześniej wspomniałem jestem świeżym Audi-fanem, dlatego też nie mam pojęcia o wielu rzeczach. Moja wersja ma monochromatyczny wyświetlacz ze zmieniarką lub nawigacja w schowku (nie zwróciłem uwagi) + panelem przy drążku zmiany biegów. Chciałbym zapytać czy jest w miarę sensownym rozwiązaniem (nie niosącym ze sobą ogromnych kosztów) wymiana mojego zestawu na lepszy z kolorowym wyświetlaczem? Czy orientujecie się jakie to mogłyby być koszta całościowe oraz gdzie takie rzeczy można robić? Drugą rzeczą, o którą chciałbym od razu zapytać to jak wygląda podłączenie przednich czujników parkowania wraz z instalacją wizualizacji na ekranie. Wiem, że przy mojej konfiguracji tego nie ma i nie będzie bez zmiany wyświetlacza i całego systemu, ale ile dodatkowo mogłoby mnie kosztować zainstalowanie tego modułu? Z góry dzięki, Dawid ///Edit Dawid ogarnij dodawanie postów w odpowiednim dziale. Denis Edytowane 9 Maja 2016 przez wrclaguna
pkozerski Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Wymiana MMI na lepszy to koszt od 3 do 7 tys zł, w zależności jaki model 2G lub 3G. Ja też mam MMI basic czyli czerwone MMI i też myślałem nad wymianą ale mi przeszło... Odnośnie przednich czujników parkowania to specem nie jestem ale myślę że bez problemu da się to zrobić, sam u siebie mam czujniki parkowania z przodu wraz z wizualizacją na MMI, wizualizacja też działa na czerwonym wyświetlaczu,
sowiq Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Wiem, że przy mojej konfiguracji tego nie ma i nie będzie bez zmiany wyświetlacza i całego systemu Da radę to odpalić. Ja u siebie też mam czerwony wyświetlacz i na odpowiednim sterowniku PDC poszło. Rzuć okiem: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153978-parktronic-pdc-mmi-2g-3g-wizualizacja-concert-2008-2012/page-27#entry4407828
andy-vip Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Wszystko prawie do wymiany a najgorsze to trzeba ciągnąć światłowód i inne kable. Mając już mmi 3g mamy całe okablowanie i nie trzeba pół auta rozbierać. Wracając do pdc z przodu to też trzeba pół auta rozbierać. Kable z przedniego zderzaka muszą się znaleźć w prawym tylnym wnętrzu nadkola, tam właśnie jest sterownik pdc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się