PMW Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 fajna sztuka ale przebieg 195 tys możesz pomnożyc conajmniej przez 1,5 - kierownica przy tym przebiegu moze się conajwyzej lekko świecić - nie ma mowy o przetarciu lakieru, przyciski u mnie mocno eksploatowane itp nie kwalifikowaly sie jescze do regeneracji przy przebiegu 214k (potwierdzonym w aso) jak z pobieraniem oliwy?
racesupport Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Opublikowano 20 Maja 2016 Z przebiegami to wiadomo jak jest heheh, książka serwisowa wygląda pięknie, dokument jakiś ze szwajcarii coś OBD na nim jest napisane, nie wiem co to ale wpisany jest przebieg i podpis z pieczątką tak samo, możliwe że przebieg jest 400, nie ma gwarancji, teraz takie czasy że Twoje ASO też można bez problemu załatwić co do oliwy to póki co przejechałem ok 3tyś km, dolałem 1.5l
PMW Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 z tego co mi wiadomo - nie da się usunąć z ecu zapisu liczby obrotów wału korbowego, ale mogę się mylić
racesupport Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Opublikowano 20 Maja 2016 z tego co mi wiadomo - nie da się usunąć z ecu zapisu liczby obrotów wału korbowego, ale mogę się mylić bardzo możliwe, nie znam tematu więc nie będę pisał bajek w każdym razie sam bym chętnie swoją podjechał do ASO, droga impreza takie sprawdzenie ?
314TeR Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 W ASO jak będziesz osobiście z dowodem itp, wglądu Ci nie pokażą, ale powiedzą czy się zgadza i ewentualnie jakieś bardziej istotne naprawy. Natomiast w necie znajdziesz oferty ludzi co wysyłają historię i np w przypadku AUDI kosztuje to 75PLN. Korzystałem przy swoim i nie żałuję... przy moim dostałem 8-siem stron wydruku A4 co było robione. Dla mnie wiedza bezcenna, wyjaśniło się parę spraw i wątpliwości czy coś było robione czy nie, albo np dlaczego jeden z reflektorów jest ewidentnie lepszy od drugiego... ano po prostu szwajcar zażyczył sobie wymianę raz jednego a dwa lata później drugiego.
chudy92 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 widok pod maską - bajka w e38 4.4 miałem miejsce na drugi silnik, tutaj nie ma gdzie ręki włożyć hehehe Czyli to prawda z tą ginącą moca podczas upałów przez małą ilość miejsca w komorze silnika?
racesupport Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Opublikowano 21 Maja 2016 (edytowane) Natomiast w necie znajdziesz oferty ludzi co wysyłają historię i np w przypadku AUDI kosztuje to 75PLN. Korzystałem przy swoim i nie żałuję... przy moim dostałem 8-siem stron wydruku A4 co było robione.Super, dobrze wiedzieć, a masz kogoś sprawdzonego? Na forum A6 klub dostałem wiadomość pw o możliwości sprawdzenia ale bałem się że chce wyłudzić vin do jakiś innych celów haha Czyli to prawda z tą ginącą moca podczas upałów przez małą ilość miejsca w komorze silnika? Ciężko mi powiedzieć czy faktycznie tak jest, ja nie odczułem póki co żeby mi auto muliło np przy dłuższym postoju na światłach i sprincie. W każdym razie sprawdzałem sobie programem torque pro na androidzie z podłączonym do obd2 modułem bluetooth parametry podczas jazdy to na postoju temp zasyssanego powietrza było 75 stopni podczas jazdy spadła do 36st na krótkim odcinku. Także... Jest tam gorąco jak w piekle hehe Edytowane 21 Maja 2016 przez racesupport
Binek1.8T Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 znajomy mi powiedział, że w tym silniku jest jakiś drugi alternator czy coś w tym rodzaju nie pamietam profesjonalnej nazwy w każdym bądź razie załącza on sie tylko wtedy kiedy sama chłodnica nie wyrobia czy coś i dopomoga chlodzić i potrafi zabrac do 25% mocy.Czy to prawda cieżko mi powiedziec
PMW Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 znajomy mi powiedział, że w tym silniku jest jakiś drugi alternator czy coś w tym rodzaju nie pamietam profesjonalnej nazwy w każdym bądź razie załącza on sie tylko wtedy kiedy sama chłodnica nie wyrobia czy coś i dopomoga chlodzić i potrafi zabrac do 25% mocy. Czy to prawda cieżko mi powiedziec alternator jest jeden chłodzony wodą kosztem chłodzenia silnika - jest w jednym obiegu wody oddaje swoje ciepło... jeśli wóz wam nie podaje sprawdzcie czujniki stuku ( są 4 sztuki pod kolektorem - jeśli mają wartości graniczne kwalifikują się do wymiany - ecu wtedy cofa sobie zapłony i wóz ma pewnie z 250 koni - cała tajemnica)
racesupport Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Opublikowano 21 Maja 2016 Zapłaciłem 40zl,sprawdziłem historię auta i wygląda na to, że wszystko się zgadza
Jacek92 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 (edytowane) Eska zadbana i 4.2 fajnie brzmi powodzenia i szerokości. Oby jak najmniej awarii. Edytowane 24 Maja 2016 przez Jacek92
Binek1.8T Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Z tego co się naczytałem to te samochody tak mają i potrafią zgubić w upalny dzień sporo koników natomiast do tej pory były tylko dwa dni kiedy było naprawdę ciepło i jedyne co zauważyłem to że jak nie załączę klimy to leci ciepłe powietrze z nawiewu, ale nie że takie lajtowe ale raczej gorące chociaż jest na LO ustawione, podejrzewam, że pod machą panuje taka temperatura, że ani ciut chłodnego powietrza nie poleci z kratki dopiero na trasie da się coś tam schłodzić pod machą, ale żeby słabsze było to jakoś nie zauważyłem, ale za krótko chyba latam jeszcze Dziś sprawdziłem u siebie, temp na dworze 28, bez chmurnie odczuwalna znacznie większa, klima ustawiona 22, tryb econ.. Powietrze leciało z nawiewów tak jakby sama dmuchawa dawala takie letnie..ale do gorącego bardzo daleko, podczas postoju oczywiście.
racesupport Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Nie no tak jak mówiłem, u mnie jest gitara ale ciepłe wieje z początku z racji nagrzewania się wewnątrz przewodów powietrznych i o to mi chodziło. Mniejsza o to Felgi jednak zostają czarne, jedynie co to znikają te srebrne obwódki które zalatują chińczykiem Byłem przekonany że pójdą w sreberko ale każdy kto widzi auto na żywo mi odradza bo fakt... auto na tej feldze ma charakter i pójdę w tym kierunku. Docelowo chciałbym zostawić lusterka i relingi w chromie - które muszę zamówić a przód będę rezał na czarno, czyli grill góra i dół, BH + bixenon + dokładka cupra niebawem. Z modów to wpadła cyfrowa zmieniarka pod RNS-D póki co z bluetooth'em i funkcją zest. głośnomówiącego oraz zamówiłem zestaw na całe auto oświetlenia LED + ambiente light na nogi. W przyszły poniedziałek jestem umówiony na zmianę wydechu, będzie pełny wydech z kwasówki + elektroniczne zamykanie i otwieranie klap (głośno - cicho) Noooo i tak, wydech poszedł w odstawkę bo za dużo pieniążków ale coś się tam na pewno podzieje, natomiast wpadły BiXenony na soczewce z B8 polift, dodatkowo roczne przetwornice i nowe żarniki. Teraz to świeci hehe Edytowane 6 Czerwca 2016 przez racesupport
Binek1.8T Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Ledy od tomnika wkładaj jako postój
racesupport Opublikowano 21 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2016 On już nie ma H6W i nie będzie miał
pawelosinski83 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Jak tam ta zmieniara z BT? Też o tym myślę zamiast pchac się w RNS-E + BT... Jak słuchasz radia i ktoś zadzwoni to musisz przełączać na "CD" albo inne kombinacje czy jak to działa? Jak głośność i jakość dźwięku? Da się muzę z telefonu puszczać po BT czy tylko rozmowy? Jak w ogóle z rozmowami? słychać dobrze rozmówcę i Ciebie?
racesupport Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2016 Jak tam ta zmieniara z BT? Też o tym myślę zamiast pchac się w RNS-E + BT... Jak słuchasz radia i ktoś zadzwoni to musisz przełączać na "CD" albo inne kombinacje czy jak to działa? Jak głośność i jakość dźwięku? Da się muzę z telefonu puszczać po BT czy tylko rozmowy? Jak w ogóle z rozmowami? słychać dobrze rozmówcę i Ciebie? Ogólnie nie polecam, nie wiem czy to tylko ten model który ja mam chyba firmy apps2car, czy np. xcarlink lepiej działa w każdym razie: jakość dźwięku słaba, bass jest płaski i bardzo wyciszony w porównaniu do radia czy wcześniej płyty CD, głośność ok jak ktoś zadzwoni to paniczka wymawia kolejno każdą cyferkę numeru tel po angielsku z żółwią prędkością haha mam utworzone na USB foldery i nie da się w ogóle zmieniać np. na CD2 czy CD3 nie da się przejść, czyli jak mamy w sumie w kilku folderach 300 utworów to po kolei lecisz, ale... działa dobrze strumieniowanie BT i tego używam, jak wsiadam w samochód łączy się automatycznie bardzo szybko, telefon mam tak ustawiony, że sam mi odpala muzykę i yanosika w tle, nawet jesli jadę kawałek to yanosik sobie działa i muzyka leci, po wyjściu z samochodu yanosik sam się wyłącza razem z muzyką, jakość rozmów jak to w głośnomówiących, nie odbiega jakoś strasznie od jakości jaką miałem w ori BMW E61 więc jest ok czasem nie chce się automatycznie połączyć z BT ale wystarczy wcisnąć przycisk zmiany źródła, żeby przeskoczyło na BT - bo jest do tego też pilot na kablu, nawet dobrze wygląda.
black dragon 5 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Fajnie się prezentuje. Silnik bajka. Życzę bezawaryjne jazdy. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
racesupport Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Opublikowano 9 Lipca 2016 Dzięki, zmieniłem radio na pioneer avic f20bt, teraz to gra pięknie... no i wszystko mające przynajmniej, 1000zł a i wygląda i gra. Wrzucę foto niebawem. Wpadł też filtr K&N oraz postojówki LED z allegro jakieś lepsze chyba 30zł/szt niedługo rezanie katalizatorów I jak obiecałem, foto radia BOSE wreszcie odżyło heheh, po wstępnym ustawieniu jest mega Podstawowe funkcje jakie mnie interesowały to oczywiście navi - automapa na dniach bo teraz jest igo 2015, też niezłe, bluetooth z zestawem głośnomówiącym i streamingiem audio sd, usb, aux i takie tam przydatne korektor dźwięku i scen - to robi robote radyjko to wyszło w 2010r i kosztowało wówczas 6500zł, jako że auto nie jest nowe to jest jak znalazł hehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się