tornado75 Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 Witam mam pytanie bo jestem kompletnie "zielony"i to jest moj pierwszy post na tym forum chodzi mianowicie o to ze kupilem rok temu audi a4 rocznik 1995 autko ladne zadbane (kolor srebrny) ktos bardzo o nie dbal niestety jest dokladnie taki jak wyszedl z fabryki nic nie przerabiane ma felgi org 15 stki i jak na niego patrze ciagle wydaje mi sie ze ten samochod ma za male kola (opony 195/65..) co prawda nisko "stoi" ale mam wrazenie jakby nadkola byly przystosowane do wiekszych kół ,niedlugo stane przed kupnem nowych opon zdecydowalem sie juz na micheliny ale skoro chce kupic nowe to moze wymienic felgi na wieksze ?? prosze o pomoc ! (bede wdzieczny za fotki ja postaram sie dolaczyc jutro zdjecia swojego autka) temat moze byl juz przerabiany ale szukalem i szukalem nic konretnego nie znalazlem w ocji szukaj
Hugo Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 Ja bym proponował felgi 8x17 i oponki 225/45/17
Radek321 Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 Masz ten sam problem jak ja miałem jeszcze kilka miesięcy temu. Są 2 wyjścia: 1. tak jak Hugo, napisał 17 2. tak jak ja zrobiłem a mianowicie 7x16 205/55/16 Napewno większość osób z forum będzie ci proponować to pierwsze rozwiązanie tak jak mi doradzali ale ja stwierdziłem że dla opon o szerokości 225 to mój silnik jest za słaby i dlatego zdecydowałem się na 16 ale nie wiem czy po tym sezonie nie zienie na 17 :biggrin: