muzin Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Używki odpadają na takich elementach lepiej nie oszczedzac Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Oprócz pompy, wtryskow co jeszcze robiłeś w swoim samochodzie? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 wtryski 630,walbro255,td04,sprzegło 240 kewlar, wydech był z bag garage teraz seria bo Q dokładałem,cały fmic i cała reszta pierdołek szukam aktualnie wydechu do Q i turbawki raczej wiekszej na flanszy t25
muzin Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 To ladnie jedziesz , sprawdzales jaka masz teraz moc, Ja na poczatku myslalem o turbo K04-064 z s3 ale na szybko to zbyt dużo przeróbek do zrobienia. Wiec na ta chwilę będzie hybryda, większe wtrysku, pompa, wydech i dp. Nie wiem jak to wszystko będzie smigac bez tipa i dużego fmica. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka http://allegro.pl/walbro-255-lph-pompa-hp-do-tuningu-gsl392-tuning-i6195163596.html Czym się różni ta pompa oprócz ceny od tej co podałeś? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
muzin Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Opublikowano 27 Maja 2016 to jest zewnętrzna pompa Hejka, wtryski wpadły 440cc http://sidmotorsport.pl/pl/wtryskiwacze/22-wtryskiwacz-440cc-bosch.html zaluje, ze nie założyłem większych bo wszystkie plany związane z hybrydą zostaną zmienione. Hybryda pojdzie do sprzedania i zostanie zastapiona K04-064....
bartekzks Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 to jest zewnętrzna pompa Hejka, wtryski wpadły 440cc http://sidmotorsport.pl/pl/wtryskiwacze/22-wtryskiwacz-440cc-bosch.html zaluje, ze nie założyłem większych bo wszystkie plany związane z hybrydą zostaną zmienione. Hybryda pojdzie do sprzedania i zostanie zastapiona K04-064.... Jak będziesz sprzedawał turbo daj znać na pw. Pozdro
impackt Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Panowie a co z wtryskami od saab 9-5 2.3t ? czy one nie są większe od tych z bex i nie podchodzą p&p ?
Galetto Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Są wydajniejsze i podchodzą P&P.
XsiX Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Są wydajniejsze i podchodzą P&P. Jakiś katalog w internetach mi pokazuje ich wydajność 347cc przy 3 barach, zgadza się ? W bfb/bex jest seryjnie fpr 4bar ? Czyli uwzględniając ciśnienie jaka będzie ich wydajność w audi, ~400cc ? Gdzie BEX'owskie dla porównania mają 320cc, BAM 380cc ? Edytowane 18 Listopada 2016 przez XsiX
Galetto Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Jakiś katalog w internetach mi pokazuje ich wydajność 347cc przy 3 barach, zgadza się ? O których wtryskach mówisz (nr)?
XsiX Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Jakiś katalog w internetach mi pokazuje ich wydajność 347cc przy 3 barach, zgadza się ? O których wtryskach mówisz (nr)? Czerwone, 280155749 Edytowane 19 Listopada 2016 przez XsiX
Galetto Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Te są 350cc/3bar, ale mają inną budowę. Brązowe są P&P i mają 370cc/3bar.
impackt Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Pod Te są 350cc/3bar, ale mają inną budowę. Brązowe są P&P i mają 370cc/3bar. Ja obecnie mam serie z BFB wiec każde z saaba 2.3T będą wydajniejsze i podejdą P&P ?? dobrze dedukuję? Czy listwa wtryskowa też wymaga zmiany czy może zostać seria z BFB?
Galetto Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 W dobrej kasie możesz kupić 0280156023. Podchodzą P&P i nie musisz nic przerabiać, a spory zapas będzie.
XsiX Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Te są 350cc/3bar, ale mają inną budowę. Brązowe są P&P i mają 370cc/3bar. Dzięki za informację.
impackt Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Czyli te wtryski podejdą p&p do BFB ? http://allegro.pl/saab-9-5-2-0-2-3-t-wtrysk-wtryskiwacz-0280156023-i6513284667.html Edytowane 22 Listopada 2016 przez impackt
krzysiekml Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 347cc/3b/16ohm fizycznie podejdą ale oporność wyższa
Galetto Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Czyli te wtryski podejdą p&p do BFB ? Bez problemu. A skalibrować trzeba jak każde inne.
dynamiquedci Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Ile te z saaba obsłuża mocy? bo mam 232 PS i mi zaczynają pętlić... czyżby pompa paliwa siadała?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się