enczu Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Witam, od paru dni mam problem i auto stoi w garażu. Sprawa zaczęła się od tego, że od czasu do czasu jak odpaliłem samochód turbo nie działało, odpaliłem 2-3 razy i nagle cudowne olśnienie, turbo ciągnie jak szalone.. Ostatnio przestało działać totalnie, sprawdzony przepływomierz - bez zmian, N239 - bez zmian, wymienione węże podciśnienia - bez zmian, katalizator out (prawdopodobnie był już na ostatkach sił, bo ledwo cokolwiek leciało z wydechu nawet gdy sie depło konkretnie)- bez zmian Błędy jakie wyskoczyły pod vagiem to 19561 oraz 17964. Jutro wpada nowy N75, na nowe węże ale podsyłam już logi do sprawdzenia gdyby nic nie dało, bo pomysłów powoli brak. Zagadką jest to, że wcześniej turbo raz łapało raz nie. Turbo jest jeszcze z tego co pamiętam na gwarancji, więc nie wydaje mi się, żeby padło, nie kopci ani nic, a wiem jak daje zajechane turbo, no i tyle bym nie ujechał i prędzej by trzasło już. Węże poprowadzone prawidłowo, sprawdzane ze schematem, gruszka jest raczej okej. Podaję linki do logów, które zrobiliśmy z chłopakami do vagloga: http://vaglog.pl/log_262266.html http://vaglog.pl/log_262267.html Jakieś sugestie do czego zajrzeć, bo nerwowo już powoli nie wytrzymuje bo od tygodnia codziennie wieczory spędzone w garażu a efekty zerowe Przy okazji, na tych logach pewnie ciężko powiedzieć, ale gdybym wrzucił zdrowe idzie określić czy chip czy brak? Bo 2 osoby już powiedziały, że coś żwawy przypadek Z góry wielkie dzięki za poświęcony czas Edytowane 12 Maja 2016 przez enczu
lukasz51237 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 N75 jest cały czas maksymalnie wysterowany, podmień go.
enczu Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Ok, dzieki za odpowiedz kolego. Kolo 17 bedzie wrzucony inny
Jarol Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 No w logach widać że brak doładowania. Zacznij od sprawdzenia czy podciśnienie dochodzi do turbo. Najlepiej podłącz wakuometr do węża który idzie do turbo i włącz BS grupę 11. powinno się pokazywać 0,8-0,9bara podciśnienie i 0 po zamknięciu zaworka. Zdiagnozuj to zanim wymienisz połowę auta niepotrzebnie
krzysiek1606 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 N75 jest cały czas maksymalnie wysterowany, podmień go. to tylko swiadczy o trybie serwisowym http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic689508.html
enczu Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 N75 wymieniony ale czasami jakby się blokował.. Nie chce czasem złapać i jakby nie działał, możliwe że to przez niewykasowanie błędów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się