...radek... Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Witam. Jakiś czas temu usunąłem dpf. Wszystko w najlepszym porządku. Samochód nie sprawia najmniejszego kłopotu, poza tym że okropnie dymi i śmierdzą spaliny. Mozliwe że mechanik usunął tylko dpf fizycznie??? Czy mogę to jakoś sprawdzić? Nie zwróciłem na to uwagi dopóki nie przeczytałem poprzedniego tematu. U mnie przed i po wycieciu dpf kopcił tak samo, dlatego się tym nie przejąłem. Poza tym wiele osób twierdzi, że "2.0 BRD tak już mają" Tapnięte z s5
SotoM Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Płyn chłodzący w normie nie uzupełniasz często? Edytowane 13 Maja 2016 przez SotoM
...radek... Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Płyn w normie. Nie ubywa ani grama. Oleju nieraz musze dolac jakieś 100ml na 3000-4000 km. Tapnięte z s5
SotoM Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Ciekaw jestem jak masz ustawiony rozrząd... A bylo cos robione przy pompkach?
...radek... Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) Pompki sa po akcji serwisowej. A co do rozrządu to nie wiem. Moge to jakos sam sprawdzic? Tapnięte z s5 I jeszcze jedno. Jak odepne egr to zadna kontrolka sie nie swieci i błędu też nie pokazuje. Synchronizacja rozrządu 0.0* Edytowane 14 Maja 2016 przez ...radek...
SotoM Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Synchronizacja rozrządu 0.0* A jakie masz wartości w oknie 2 i 3?
SotoM Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 No jest ok mimo że za niską temp.zawsze pomiaru się dokonuje na rozgrzanym silniku. W 004 2 oknie jest przeskok z 1,8 na 3,6. A dymu na jaki kolor? Na siwo, niebiesko,czarno? Odepnij jeszcze przewód od odmy i spr.czy jest drożna w obie strony tylko odkręcić korek wlewu oleju
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Pompki sa po akcji serwisowej. A co do rozrządu to nie wiem. Moge to jakos sam sprawdzic? Tapnięte z s5 I jeszcze jedno. Jak odepne egr to zadna kontrolka sie nie swieci i błędu też nie pokazuje. Synchronizacja rozrządu 0.0* Chyba Ci wywalili całą tabelę błędów Odpięty EGR powinien sypać błędami, jak tego nie robi to ktoś poszedł na mocne skróty Tak że nie zdziwił bym się , jakby sterownik silnika podejmował dalej próby dopalenia nieobecnej już cegły , co skutkować musi białym dymem z rury ......
...radek... Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Opublikowano 22 Lipca 2016 Wlasnie na bialo kopci. Sprawdzę jeszcze odme jak radził SotoM. Tapnięte z s5 Odpialem wtyczkę od EGR i kopcenie ustalo. Może się coś stać przy odpietej wtyczce? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
adamspeed01 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Rada. Jedź do ogarniętego tunera na sprawdzenie programu i raczej egr do wymiany albo do zaślepienia i wyłączenia w sofcie. Wypięcie wtyczki egra musi zapalić kontrolkę silnika, tak że program jest ładnie okrojony.
s33d Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) Mam ten sam silnik BRD. Nie wycinałem DPF a wymieniłem na to: http://allegro.pl/audi-a4-b7-2-0-tdi-filtr-czastek-stalych-dpf-fap-i5153658251.html Jeżdzę już miesiąc czasu i nie odczułem ŻADNEJ różnicy w działaniu silnika. Poprzedni DPF był jeszcze sprawny ale wymieniłem bo coraz częściej się wypalał. Zadaje sobie pytanie czy warto te DPF teraz wycinać i rozregulowywać cały silnik jak są takie zamienniki? Edytowane 23 Lipca 2016 przez s33d
...radek... Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Opublikowano 24 Lipca 2016 Rada. Jedź do ogarniętego tunera na sprawdzenie programu i raczej egr do wymiany albo do zaślepienia i wyłączenia w sofcie. Wypięcie wtyczki egra musi zapalić kontrolkę silnika, tak że program jest ładnie okrojony.U mnie wlasnie jak wypne wtyczke nie pokazuje zadnego bledu. Za to przestal kopcic. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
ciapek96 Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Mi silnik dymi na wolnych obrotach jak jest zimny i spaliny strasznie śmierdzą niespalonym paliwem. Jak silnik jest ciepły to dymienia nie ma ale spaliny dalej śmierdzą. Żadnych błędów, synchro na 0,0 oleju bierze normalnie a płynu ani ml nie podbiera. Wtryski wachają sie w granicach 0,0 do -0,30. Wiecie co to może być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się