Gość Atina Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Witam, proszę o pomoc. Mam problem w swojej Audi A4 B5 avant, słyszę stuki i czuję delikatny luz w prawym przednim kole, szczególnie jadąc na nierównościach, na lekko skręconych kołach. Jadąc np po bruku na prostych kołach, czy po przejeździe kolejowym nie słychać tego. Najgorzej, gdy są nierówności i na nich muszę jechać ze skręconą kierownicą (nie jest to przegub). Dodam, że jestem po wymianie dwóch górnych wahaczy i jednego dolnego przedniego (mówimy tylko o prawym kole). Niestety nie stać mnie na ciągłe sprawdzanie zawieszenia w stacji diagnostycznej, a dostępu do kanału nie ma. "Ręcznie" ten luz nie jest wyczuwalny przez mechanika. Co jeszcze może być przyczyną? Dodam tylko, że łączniki stabilizatora miałam założone na odwrót prawy/lewy, mechanik je przemienił prawidłowo. Będę wdzięczna za wszelką pomoc
Gość Atina Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Poducha amora może ci tak stukać .. Czy w takim wypadku nie powinno również stukać lub bujać po mocnym / kilkukrotnym naciśnięciu na prawy przód maski samochodu?
BF10 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Tak naprawdę może być wszystko, sprawdź dokładnie drążki, łożyska tak jak piszą wyżej koledzy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Gość Atina Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Łożyska nie huczą / wyją, ale nie wiem w jakim stanie jest ich wnętrze. Drążki jak były do wymiany pukały mi zawsze, na bruku tym bardziej, a poza tym mechanik chyba wyczułby ten luz, mając auto na kanale.. Najwyraźniej pozostają mi po raz kolejny trzepaki..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się