Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak hamulców po przeczyszczeniu tloczka i odpowietrzeniu. Pomocy !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczne od poczatku. Zauwazylem ze grzeje mi sie lewe tylne kolo i to dosc ostro. Postanowilem wykrecic caly zacisk w celu wyczyszczenia tloczka. Zapomnialem o zacisnieciu przewodu hamulcowego przed hego odkreceniem i zrpbilem na odwroc odkrecilem plyt troche kapal a dopiero potem zacisnolem przewod. Po eyczyszczeniu tloczka i zalozemiu wszystkiego spowrotem odpowietrzylem uklad w jedn kole tym co grzebalem. I efekt byl taki ze zapalila mi sie kontrolka od hamulcow. Po przejechani sie zauwazylem ze nie mam prawie wcale hamulcow i w dodatku czuc bylo ze kola po puszczeniu hamulca trzymaja. Zrobilem parw rundek ostro hamujac i slychac bylo przy przyciskaniu hamulca takie pstryk doac glosny jal by sie cos rozwalilo przy pedale. Dzis zaprowadzilem do mechanika zeby mi odpowietrzyl wszystkie kola. Zacza od lewego tylnego potem prawe tylne przod prawe i lewe na koncu.a w miedzy czasie dolewal plyn do zbiorniczka bo bylo go bardzo malo i stad ta kontrolka gdyz gdy ja probowalem samemu odpowietrzac to nie zagladalem do stanu plynu a w efekcie bylo go bardzo malo. Po odpowietrzeniu przez fachowca i probie nic nie dalo efektu. Dopiero za drugie razem cos ruszylo a mianowicie hamulce sa ale noe do konca takie jak powimny powiewaz gdy zachamujemy za pierwszym razem jest w miare lecz powinno byc o sielw lepiej ale gdy puscimy i kolejny raz zachamujemy i jeszczee raz to pedal jest twardy a hamulcow brak :/ co moze byc tego przyczyna ? Szykuje mi sie wyjazd dosc dlugi a musze miec samochod sprawny.

Prosił bym o pora w tej sprawie.

Dodam jeszcze ze nie było nic grzebane przy złączeniu przewodu od vakum do serwa. Przyczyna lezy za pewne gdzies indziej niz podcisnienie. To stalo sie przy rozkreceniu przewody hamulcowego a jak wspomnialem zapomnialwm odrazu zacisnac przewod...

Opublikowano

uklad zapowietrzony pewnie nadal,odpowietrzanie robic zawsze na wlaczonym zaplonie.

Opublikowano

Właśnie był odpowietrzany na właczony zaplonie. Jedno kolo ok 3-4razy az w rurce nie bylo powietrza i tak kazde kolo i dalej to samo. Mozliwe jest ze zapowietrzyla sie pompka ? Gdyz jak sam probowalem odpowietrzac zapomnialem o plynie i w efekcie zapalila sie kontrolka stanu plynu hamulcowego. Gdy zobaczyl bylo troszke ponizej minimum stan lecz ply byl w zbiorniczku

Opublikowano

Masz zapowietrzony ten zacisk który naprawiales

Opublikowano

Ale hamulców nie ma w zadnym kole a nie tylko w w tym ktorego sie czepialem. Kolo bylo pare razy odpowietrzane az znikna bomble powietrza z rurki..

Byłem dzis u mechanika, mówił ze na 90% uszkodzone serwo. Czy to mozliwe ?

Opublikowano

mozliwe jest wszystko , może zbieg okolicznosci chcial ,że jak pojechałeś na runde i zaczołeś ostro cheblowac ,to coś sie poddalo w serwie ,skoro słyszałeś jakieś pstryknięcie .

Opublikowano

Takie pytanie jakie serwo pasuje do mojego modelu bo oznaczenie mojego jest takie:

8Eo 612 105h lecz takiego nie moge znalesc :/ jest z oznaczeniem na koncu n" czy takie podejdzie do mojego ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...