bubel90 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Pytanie czy ten automatyczny hamulec tzn. na światłach na D puszczam hamulec i auto stoi szkodzi w jakikolwiek sposób układowi napędowemu? Z tego co się orientuję to jak trzymamy hamulec to silnik sam rozłącza sprzęgło (czy jakoś tak nie znam się za dobrze ). Jak włączymy ten automatyczny to on też rozłącza sprzęgło czy tylko trzyma samochód w miejscu a ten i tak chce jechać do przodu bo jest na D? Czy to jest odpowiednik po prostu zaciągnięcia ręcznego przy skrzyni automatycznej? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
komoornik Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Nie wiem co kombinujesz, ale jak Ci się nie chce trzymać hamulca to jest coś takiego jak auto hold.
bubel90 Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 Nic nie kombinuje Może i się źle wyraziłem, ale chodzi o auto hold. Mam rozumieć, że nie ma on negatywnego wpływu na dłuższą metę na silnik i hamulce?
Dev Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Dla mnie to zbędny gadżet w automacie, w manualu, zgoda.
komoornik Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Auto hold w automacie to zbędny gadżet?
komoornik Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 Do tego, żeby auto stało bez męczenia nogi. Nie raz widzę właścicieli aut z automatami, których auta pełzają na światłach.
bubel90 Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Opublikowano 21 Maja 2016 W manualu to zbędne raczej. Wrzucasz na luz i stoi na płaskim oczywiście. W automacie noga all the time na hamulcu chyba ze masz auto hold to nie
komoornik Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 No właśnie, na płaskim. Mając Auto hold stajesz i Cię nie interesuje czy jest spadek w jedną czy drugą stronę.
zabiello Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 W manualu to zbędne raczej i tu się kolego grubo mylisz, w automacie używasz tego jak stoisz na płaskim w korku, równie dobrze możesz po chwili wbić N i też nie trzymasz nogi na hamulcu a auto hold w manualu jest bardziej użyteczny niż w automacie np przy staniu w korku na wzniesieniu, przy ruszaniu na wzniesieniach bo w automacie to skrzynia Ci trzyma samochód i jak masz D na górce to nie musisz trzymać nogi na hamulcu ani na gazie i samochód stoi w miejscu, tak wiem w manualu taki sam efekt uzyskam włączając hamulec postojowy ale na wzniesieniach szybko może się to zrobić irytujące i właśnie w takich sytuacjach używam u siebie tej funkcji.
robsonh.77 Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 w automacie skrzynia trzyma samochód a to ciekawe jak nie zaciągniesz ręcznego lub nie masz asystenta włączonego to zapomnij
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się