boberek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 no to dobrze ze ma świadomość to najważniejsze no to ja nie moge sie doczekac tego wykresu z tymi 430 NM
spanky Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 no to dobrze ze ma świadomość to najważniejsze no to ja nie moge sie doczekac tego wykresu z tymi 430 NM a jak bedzie 415 to co ... ?
boberek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 bedzie trzeba cosi podniesc zdecydowanie jak najbardziej sie z toba zgadzam
martin a4 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2008 z tym Quattro sie zgadzam nie ma co przesadzc z takim NM na jeden ośce bo to nie ma sensu mysle na Quattro
Cuber Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 co z tego ze Cuber miał, jak po jakims czasie trzeba było turbo wymieniać Turbawka byla wymieniana jak program mial 167 koników i 402 NM i padła , potem została zalozona z bebechami od ARL-a i zrobilo sie 176 koników i 417 Nm :gwizdanie:
martin a4 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2008 cuber lepszy efekt by byl jak bys zamienil cala a nie tylko wirnik [br]Dopisany: 04 Grudzień 2008, 14:07_________________________________________________mysle czym tu zastapic ARL zeby wycisnac te 200KM
poziek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 GT22 tych turbin jest kilkanaście modeli jak gt22 to i kolektor trzeba spawać...i prosze nie wierzyć CTV, że da radę zamontować na seryjnym kolektorze
Jarol Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Do 200km spokojnie turbo z BRD wystarczy i nie trzeba nić przerabiać pasuje P&P.
alex181266 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 cuber lepszy efekt by byl jak bys zamienil cala a nie tylko wirnik [br]Dopisany: 04 Grudzień 2008, 14:07_________________________________________________mysle czym tu zastapic ARL zeby wycisnac te 200KM potwierdzam-turbo od BRD pasuje plug&play co z tego ze Cuber miał, jak po jakims czasie trzeba było turbo wymieniać Turbawka byla wymieniana jak program mial 167 koników i 402 NM i padła , potem została zalozona z bebechami od ARL-a i zrobilo sie 176 koników i 417 Nm :gwizdanie: jak to turbo z bebechami z ARL-a się sprawuje? :gwizdanie:
Cuber Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 jak to turbo z bebechami z ARL-a się sprawuje? podobno padło nowemu włascicelowi ale to chyba tylko i wylacznie dlatego ze było źle zrobione :gwizdanie: Jak Ja jeździłem to naprawde nie narzekalem
martin a4 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2008 Do 200km spokojnie turbo z BRD wystarczy i nie trzeba nić przerabiać pasuje P&P. to jest tooooooooooo
ctv Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 GT22 tych turbin jest kilkanaście modeli jak gt22 to i kolektor trzeba spawać...i prosze nie wierzyć CTV, że da radę zamontować na seryjnym kolektorze da rade,jest to proste jak kopnac kulawego psa w dupe,a co do nm to niektórym proponuje po programie miec 310nm to jest za***ista wartosc. Swego czasu mialem 486 nm jezdzilo sie przyjemnie
poziek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 da rade,jest to proste jak kopnac kulawego psa w dupe OKej już to słyszeliśmy Dlatego uprzedzając Twój wpis napisałem żeby nie brać tego co piszesz poważnie
Patrox Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Sorry za Ot ale jestem przekonany że turbo wysterowane na płaskie 400nm będzie bardziej wydajne i osiągnie lepsze czasy niz te Twoje chwilowe 430nm. Bo nie wysterujesz tej turbiny tak żeby trzymała doładowanie stabilnie do końca. Zresztą nawet z trakcja będa problemy nie mówiąc o kole dwumasowym. A turbo Gt 22 na dzień dzisiejszy nie można zamontować bo do podłużnicy jest 2 cm( i nie ma gdzie zmieścić). Mówię o pełnowartościowym gt 22.56 a nie hybrydy Gt 17 robione na gt 22
spanky Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 ,a co do nm to niektórym proponuje po programie miec 310nm to jest za***ista wartosc. rzeczywiscie jak po programie to moment wywalony ...
boberek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 GT22 tych turbin jest kilkanaście modeli jak gt22 to i kolektor trzeba spawać...i prosze nie wierzyć CTV, że da radę zamontować na seryjnym kolektorze da rade,jest to proste jak kopnac kulawego psa w dupe,a co do nm to niektórym proponuje po programie miec 310nm to jest za***ista wartosc. Swego czasu mialem 486 nm jezdzilo sie przyjemnie to ładne samocohdy przyjeżdzają do Ciebie co nawet serii nie trzmaja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się