Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C7 3.0 TDI, 2013 rok, HUD, Night vision assist, Duza Navi...


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem blisko kupna sedana ale jednak jestem zwolennikiem avanta i odpuściłem tego sedana. Sedany są tańsze w UK więc masz duży plus :)

Co do koloru to nie zawsze mozna trafić taki kolor jaki by sie chciało. Miałm czarne A4 B8 przez ponad 3 lata i chciałem kupić inny kolor. Szukałem szarego dolphin grey ale jak już coś było to nie miał nic z wyposażenia... o s-line nie wspominając.

Ten sie trafił w spoko kolorze w bardzo moim zdaniem bogatym wyposażeniu.

Jak sie przesiądziesz z B7 to oszalejesz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mistrz . Kilka drobiazgów i będzie dupe urwał

Tez sobie kiedyś taką sprawie

Wysłane z mojego SM-G901F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura zacna. Z ciekawości zapytam jaki tam automat siedzi? I gdzie przyciemniales szybki? Tez planuje zakup używki c7 z salonu audi Uk tylko sedanik. Celuje w 3.0 raczej taka jak twoja tylko zastanawiam sie nad multi z ktora miałem jedyne doświadczenie z automatów. 3.0 bez quattro jeszcze multi posiada. Masz tam pneumatyke? Jeśli tak to pod jaką nazwą szukać w wyposażeniu? Graty jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura zacna. Z ciekawości zapytam jaki tam automat siedzi? I gdzie przyciemniales szybki? Tez planuje zakup używki c7 z salonu audi Uk tylko sedanik. Celuje w 3.0 raczej taka jak twoja tylko zastanawiam sie nad multi z ktora miałem jedyne doświadczenie z automatów. 3.0 bez quattro jeszcze multi posiada. Masz tam pneumatyke? Jeśli tak to pod jaką nazwą szukać w wyposażeniu? Graty jeszcze raz.

8-stopniowy multitronic

Szyby przyciemniałem tutaj http://www.abbeymarques.co.uk/services.html chlopaki wiedzą co robia i przyciemniaja szyby w furach ktore kosztuja po 100 tys funtów jak np ferrari czy bentleye no i kolejnym plusem bylo to, ze ich frma miesci sie jakies 3 minuty drogi od mojego domu

Pneumatyki nie mam.

Edytowane przez Pawlo 2004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tiptronic to siedzi w BiTdi. 3.0 tdi bez q ma jak wyżej wspomniano multitronica.

W 2.0 tdi tez siedzi Multi dopiero modele po lifcie maja zamiast multi S-tronica np 2.0tdi ultra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu mi się wydawało, że Paweł ma 3.0 tdi bi turbo.. :decayed: dlatego tak napisałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pawlo za odpowiedz. Do warsztatu mam 140km wiec nie jest zle a nie oddałbym takie fury mietkowi . Mam dylemat co do skrzyni, serce podpowiada multi a rozum i jedrekx s-tro :-D . A na quattro mi nie zależy bo...nigdy nie miałem z nim styczności. Trochę mi się marzy pneumatyk ale masz s-line to mógłbyś mi rzucić opinią jak komfort na takim zawieszeniu. Sam 7 lat temu już kupiłem b7 SE bo zależało mi na miękkim zawieszeniu, ale nie chce już kombinować ze zderzakami, wiec fajnie było by połączyć s-line i pneumatyke. Jakie ty masz wrażenia z jazdy? Bardzo jest twardo?

Nie masz pneumatyki, ale mam braki bo miałem wrażenie ze ten screen pokazuje opcje zawieszenia hmmm

http://fs5.directupload.net/images/160726/dydtbp8f.jpg

Edytowane przez Rafikk1983r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez obrazy ale nie mam pojęcia jak ludzie mogą miec dylemat miedzy multi a S-tronic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hymmm może taki ze pod względem sprawności/oddawania "mocy" czy też zwykłego odczucia z jazdy multitronic jest lepszy/fajniejszy, niestety jest awaryjny i bardzo delikatny w dodatku nie jest wstanie przenieść zbyt dużych obciążeń. Sam mam S-Tronica i jestem bardzo zadowolny ale pare razy juz A6 z multi jezdzilem i odczucia z pracy skrzyni byly po prostu lepsze co nie zmienia faktu ze i tak wole s-tronica :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, kultura jazdy multi daje satysfakcję, zresztą nie ma porównania oprócz info z neta gdzie sporo osób przesiadając się z multi na tipa trochę narzeka. Co do awaryjności to na moim przykładzie jestem bardziej niż zadowolony. Prawie 300kk i skrzynia chodzi jak nowa. W audi wymieniłem olej pół roku temu, sprawdzili ogólna kondycje nie tylko skrzyni i absolutnie zero problemie i dlatego te obawy co do awaryjności mnie nie odpychają. Ale przyznam ze s-tro mnie tez ciekawi tylko kwestia jeszcze funduszy bo 3 litry musza być obowiązkowo tylko czy będzie q. Będzie nie będzie po 7 latach używania multi bardzo się z nią zaprzyjaźniłem. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak... Nie wiem czy moze byc wygodniej, ciszej i bardziej komfortowo na zwykłym zawieszeniu.

C7 jest tak duze i wygodne, ze zawieszenia s-line nie wplywa tu negatywnie na komfort. To auto poprostu plunie po drodze bez wzgledu czy jest s-line czy nie :)

W prownaniu do mojej wczesniejszej A4 B8 z zawieszeniem s-line i kolami 19" jak wsiadlem do A6 to mnie zamorowalo... jest cicho, wygodnie, zawieszenie wybiera wszystkie nierownosci idealnie. Chyba w Q7 moze być tylko lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...