k232 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Siemanko wszystkim, Panowie, bardzo dziwna sytuacja z kontrolką oleju w moim samochodzie. Jadę sobie jadę, dojeżdżam na świateł zmieniam bieg na niższy obroty na 1700 zapala sie kontrolka oleju po chwili obroty spadają na 1100 kontrolka gaśnie, rozpędzam sie znowu 1700 obrotow kontrolka swieci wbijam sie na 2200 obrotow i kontrolka gaśnie za chwile znowu 1700 swieci spadnie na 1100 i niżej i zgaśnie czy to nie przypadkiem cos z elektryka lub zegarem? Auto kompletnie nie zmienia swojej pracy gdy kontrolka sie swieci, oleju nie bierze nic sie kompletnie nie dzieje. Proszę o wypowiedzi z podobnym doświadczeniem. Wiem, masa takich tematów ale wszystkie sa takie same a moje jest zbyt dziwne.
Klejk Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Prawdopodobnie Przytkany smok w misce. I przy danych obrotach nie jest w stanie zaciągnąć tyle ile potrzevuje
k232 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 Smok i miska czyszczona miesiąc temu, czujnik oleju zmieniany tydzień temu.
>adamo< Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Sprawdź podłączenie wtyczki do czujnika. Może być niedopięta. Jeżeli jest ok, to stawiam na wadę czujnika. Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Klejk Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Skoro smok czysty to ja bardziej stawiam na kończąca się pompę... Najlepiej to wepnij manometr i sprawdź...
k232 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) No ale jak by pompa byla na wykończeniu to przy 1100 obrotów kontrolka by gasla? Cisnienie na zimnym 5bar a na pol cieplym bylo ponad 1 nie pamiętam dokladnie ile Edytowane 23 Maja 2016 przez k232
Klejk Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Nom. U mnie zapaliła się dopiero przy wyższych obrotach... Teraz nie pamiętam jakie ciśnienia powinny być. Ale 1 bar na ciepłym to jest za mało...
k232 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 W sumie tak, ale dlaczego na zimnym jest 5 bar? Moze majster co mierzył nie umiał tego dokladnie zrobić? ?
Klejk Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Możliwe... Ale ogólnie na gorącym ( gęstym) oleju ma jak najbardziej prawo pokazywać prawidlowo Takie info znalazłem w necie i u mnie się zgrywalo Zimny motor: -wolne obroty najlepiej 4-5bar -przy 3k Rpm najlepiej 5-7bar ciepły motor: -wolne obroty najlepiej 1.5-2bar -przy 3k Rpm 4-5bar Mocno rozgrzany: -wolne obroty 1.0-1.5bar -przy 3k Rpm 3-4bar
k232 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 I ja tak miałem, pisałem, ze nie pamiętam ile dokładnie ale coś w ten deseń ? dlatego mi się wydaje że to coś z elektryką ?
k232 Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 Smok odpada bo byl wyjmowany razem z miska i czyszczony ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się