hardy_pol Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) Witam. Po wymianie kompresora (a nawet 2 bo okazało się, że nie działają) mam problem z zamarzającą rurką. Rurka ta cieńsza z korkiem w komorze silnika, zamarza mniej więcej od wysokości korka do wejście w kabinę, dosłownie po 2-3 minutach jest cała w szronie, po lekkim naciśnięciu wentylka poleciało trochę oleju i jest lepiej ale problem dalej występuje. Natomiast jeżeli klimatyzację nastawię na 20 stopni i jakieś 3-4 kreski prędkości to po przejechaniu 20km nie było problemu. Do VAG'a w tym momencie nie mam dostępu, jak dobrze pamiętam był błąd czujnika promieniowania słonecznego (?). Klimatyzacja szczelna, kompresor ponoć zdrowy jak z fabryki ( ), rolka i pasek nowy. Napełnione 550 czynnika próżnia robiona 15min. Pierwsze co pomyślałem o osuszaczu ale teraz pytanie do forumowiczów czy zacząć od tego czy raczej sprawa leży gdzieś głębiej? Edit: Aha zamarza tylko ta jedna rurka. Edytowane 23 Maja 2016 przez hardy_pol
em0t Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Dysza rozprezna do sprawdzenia i osuszacz . Dysze radził bym wymienić koszt 15 zł tylko czynnik trzeba ściągnąć .
xcentriq Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Myślę że dysza rozprężna to dobry strzał. A osuszacz to każdorazowo trzeba wymieniać przy otwieraniu układu. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
hardy_pol Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 A pytanko jeszcze takie: do BDG który dławik? W sensie jakiego koloru bo widzę, że jest ich kilka
em0t Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Ciężko jest określić jaki . Najlepiej wyjąć i sprawdzić . Ale zawsze możesz pocisnac do hurtowni i powiedzieć jaki samochód silnik itd to ci dobiera. Mi dobrał właśnie tak
xcentriq Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) A pytanko jeszcze takie: do BDG który dławik? W sensie jakiego koloru bo widzę, że jest ich kilka tutaj >>>> http://google.plauto-czesci/zawory-klimatyzacji,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,2-5-tdi-163km,5-4731-16882-100358.html Tam jest o-ring do wymiany 8E0260749,oraz jak zdecydujesz się rozszczelnić układ to jeszcze osuszacz. Edytowane 29 Maja 2016 przez xcentriq
radekrp90 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Za dyszą lub zaworem rozprężnym jest temperatura w okolicach 0 stopni więc skraplanie wody czy nawet szronienie, dopóki nie zamarza parownik, jest prawidłowym objawem pracy układu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się