cult84 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Witam! Mam problem, jak wyże,j wszystko zaczęło się od wypadających zapłonu, zostały wymienione świece, wszystkie cewki. silnik pracował elegancko nic do zarzucenia. Autkiem pojeździłem tydzień i się zaczęło. Zaczął ciężko odpalać, obroty spadają bardzo nisko potrafi zgasnąć i falują. Po naciśnięciu pedału gazu zachowuje się jak by coś go zdusiło. Dodam że na gazie nie ma takich objawów. Proszę o jakieś sugestie. Vag nie pokazał żadnych błędów.
XelisT Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Cześć, miałem takie coś w focusie mk1, musiałem wymienić filtr paliwa bo był już zabrudzony i na benzynie się dusił, a na gazie normalnie latał, warto sprawdzić.
BeyerBrown Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Podejrzana może też być pompa paliwa i/lub regulator ciśnienia w układzie paliwowym... oczywiście warto zacząć od najprostszych rzeczy (filtr+regulator).
cult84 Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 kupiłem dziś nowy filtr paliwa wymienię i zobaczymy co i jak
cult84 Opublikowano 26 Maja 2016 Autor Opublikowano 26 Maja 2016 Nie miałem czasu wymienić filtra z różnych przyczyn ale nie po to piszę, wydaje mi się że to nie filtr paliwa choć go wymienię bo już kupiłem, zaczęło się to dziać tez na gazie tylko że moc jest reaguje na pedał gazu normalnie ale na jałowym obroty falują i dojeżdżając do skrzyżowania potrafi zgasnąć. Dziś próbowałem zawrócić na podwórku to zgasł mi z 5 razy trzeba ostroi deptać, nie trzyma obrotów na jałowym.
damian92x Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 (edytowane) Sprawdź jakie masz wartości w grupach o ile się dobrze pamiętam 030,032,033 i wrzuć tutaj screeny Edytowane 27 Maja 2016 przez damian92x
cult84 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2016 Więc sprawa wygląda następująco, wymieniłem filtr paliwa ale nic to nie dało a przy tym urwał mi się króciec od starego filtra i został w zatrzasku. Zrobiłem sobie dodatkowej roboty ale mniejsza o to, pojechałem do VAGBAUER Krystiana i nie ma żadnych błędów, sądy ok itp. sprawa ugrzęzła w miejscu, między czasie miałem małą kolizje i musiałem wyciągnąć klapę u blacharz i tu miła niespodzianka odbieram auto od blacharz a silnik jakby nigdy nic malina i na benzynie i gazie , o co tu chodzi? wiem na pewno że blacharz ma urządzenie które przykłada do aku bez jego odłączania a by elektroniki nie pokosić, czy to może być wina sterownika , kompa silnika jakiś reset pomógł czy coś, ogłupiałem!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się