Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z podciśnieniem i klapą gaszącą w AJM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Wczoraj wymieniałem wężyki podciśnienia u znajomego w AJM.

Wężyki były w tragicznym stanie, a autko łapało tryb awaryjny.

Wszystko poprawnie podłączone, ale sztanga turbiny w ogóle nie pracuje, podciśnienie pojawia się po zaślepieniu wężyka dolnego króćca zaworu n293 i przed moją pracą przy układzie podciśnienia ten wężyk był zaślepiony.

Obecnie wężyk zaślepiony i ładnie sie zbiera.

Klapa gasząca nie działa.

Błędu n293 nie było na vagu.

Panowie od czego zacząć diagnostyke? Sprawdzenie gruszki klapy, podłączenie n293 bezpośrednio - pomijając n75?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano (edytowane)

Musisz mieć vacuometr i po kolei sprawdzać wszystko od vacuompompy do każdego elementu.

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...