Hezen Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 (edytowane) Witam. Wczoraj wymieniałem wężyki podciśnienia u znajomego w AJM. Wężyki były w tragicznym stanie, a autko łapało tryb awaryjny. Wszystko poprawnie podłączone, ale sztanga turbiny w ogóle nie pracuje, podciśnienie pojawia się po zaślepieniu wężyka dolnego króćca zaworu n293 i przed moją pracą przy układzie podciśnienia ten wężyk był zaślepiony. Obecnie wężyk zaślepiony i ładnie sie zbiera. Klapa gasząca nie działa. Błędu n293 nie było na vagu. Panowie od czego zacząć diagnostyke? Sprawdzenie gruszki klapy, podłączenie n293 bezpośrednio - pomijając n75? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Maja 2016 przez Hezen
Dev Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 (edytowane) Musisz mieć vacuometr i po kolei sprawdzać wszystko od vacuompompy do każdego elementu. Edytowane 26 Maja 2016 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się