skodavka Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Witam, Problem zaczął się od tego, że coś szybko ubywała mi benzyna. Ostatnio po odpaleniu było 1/4 baku a przy dłuższej jeździe spadało aż w końcu zaświeciła się rezerwa. A ciągle jechałem na gazie. Po krótkim postoju odpaliłem i znów 1/4 baku. I to już kolejny raz podobna sytuacja. Do tego doszły dziwne odgłosy gdzieś z okolic baku. Najpierw był to pisk utrzymujący się jeszcze kilka sekund po zgaszeniu silnika a teraz pisku nie słyszę ale jeszcze coś gorszego. Po wyłączeniu silnika słychać jakby strzelanie, jak stygnąca rozgrzana blacha przez kilka kilkanaście sekund właśnie z okolic baku (tak wydaje mi się). Co to może być? Edytowane 29 Maja 2016 przez skodavka
gigss Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 ta stygnaca blacha to nie czasem zapieczone hamulce ?
skodavka Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Raczej nie hamulce bo gdy po jeździe parkuje samochód to jest cicho. Wyłączam silnik i wtedy dopiero słychać to głośne strzelanie. Znalazłem na innym forum podobny problem i wygląda na to, że mam uszkodzony zawór odpowietrzający bak. Tylko nikt nie pisał o strzelaniu tylko o pisku, tak jak u mnie na początku. Pewnie dlatego, że robię duże trasy i od braku powietrza bak się wyginał już. Edytowane 31 Maja 2016 przez skodavka
aricc Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Ja czesto mam podobnie tylko ze , mam 1/4 baku a gdy stane na 10 min w korku to schodzi szybko na rezerwe Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
skodavka Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) U mnie po dłużym postoju wskazówka pokazuje jeszcze więcej - między 1/4 a 1/2. I po krótkiej jeździe czasem syczy z pod korka paliwa. Zacina się zawór odpowietrzający, który jest w komorze silnika przy filtrze powietrza. Podobno przez niego też tak szaleje wskazówka poziomu paliwa. Zamówiłem oryginalną używkę i dam znać czy to pomoże. edit. Wymiana tego zaworu pomogła. Stary zawór głośno "klekotał" i wyraźnie był słyszalny przy pracującym silniku a nowego praktycznie nie słychać. Teraz nic nie syczy z korka paliwa i wskazówka poziomu paliwa przestała szaleć. Edytowane 14 Czerwca 2016 przez skodavka
marcinwhite Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Co do ubywania paliwa od jazdy na gazie to moge tylko napisać, jak wygląda sprawa w Peugeocie 307. Tam wskazówka pokazywała realna wartość tylko zaraz po zapłonie. Pozniej komputer wyliczal zużycie i zmieniał położenie wskazówki, nawet jak jechała na gazie, po kolejnym zapłonie wskazówka wracała do normy. Może ten typ też tak ma via Nexus6@Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się