A4CCH Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Witam, dziś byłem na przeglądzie... I wyszła taka sprawa audi zakupiona w lutym (tego roku). Przez zakupem kontrola na stacji diagnostycznej profesjonalnej, Audi trochę czasu na niej spędziło. Diagnosta powiedział że amortyzatory są super 80% ileś sprawności. Dziś byłem na przeglądzie, bo oczywiście w Niemczech bym mógł na TUVie jezdzić jeszcze rok, w Polsce niestety już nie. I diagnosta stwierdził że lewy tylny amorek do wymiany bo ma słaba sprawność coś koło 30%, nie zauważyłem żeby Audi rzucało w zakrętach czy coś ... Wydaje mi się ok ... Przegląd wgl na odpierdziel , byłem tam z 5min, nawet świateł nie sprawdził, szybko ścieżka i po temacie. Myślicie że mógł paść amortyzator ? Nie widziałem żeby się "zdoił" czy coś ... A jak wymieniać to co polecacie ma być najwyższa jakość Sasch ? Czy co innego ? Robić ten jeden ? czy dwa tylne ? Czy jeszcze inaczej ? Pozdrawiam Michał
Axel1 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Amorki wymienia się parami, masz wydruk czy gostek naciąga żeby u nich robić wymianę ??? Sprawdź czy jest suchy i jedź na inną stację diagnostyczną sprawdź przód i tył, żądaj wydruku.
A4CCH Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Suchy jest, przegląd przeszła oczywiście (wszystko pięknie poza amorkiem) mówiłem mu o tej sytuacji, to nie miał wiele do powiedzenia o sprawności wcześniejszej(o ile pamiętam nie wydusił nic). Oraz upierdał się o wymiane jednego (nie chciałem u nich tego robić, ale nie mówiłem że nie ani że tak) chociaż mają warsztat. Twierdził że by jeden wymieniał, że według niego nie ma sensu dwóch. Jedyny wydruk który dostałem to ten z przebiegiem. Byłem też na rezerwie paliwa o ile ciężar ma jakiś wpływ na tyle. Dziwne w Niemczech bym mógł nią jeszcze rok śmigać ... Mam wrażenie że coś mnie w ch**a robi. Dziwne żeby się rozsypał ... zrobiłem z 3-4k kilometrów chyba, przy czym może z 4 razy jechałem w 4 nie za duże trasy. Jedna większa z 60km. Edytowane 31 Maja 2016 przez A4CCH
Axel1 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Jedyny przypadek wymiany 1 szt. amortyzatora to nowe auto z niewielkim przebiegiem kiedy wystąpi wada fabryczna gdzieś o tym czytałem na testach nowych samochodów w Auto Świecie.
A4CCH Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Opublikowano 31 Maja 2016 Sam nie wiem co robić, coś nie wierze żeby miał tak niską sprawność... U nas na tych super stacjach chyba nie robią takich wydruków. Ta co byłem jak ją kupowałem była dużo bardziej profesjonalna i się widać chłopak przyłożył do sprawdzenia, tu na odpierdziel było i te maszyny widać swoje przeżyły ... A ładować nowe amorki na darmo mija się trochę z celem.
k232 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Jedź na inną stację bo ten ewidentne próbuje Cię w ciula zrobić Edytowane 31 Maja 2016 przez k232
maciek1993 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Oglądnij go, może wylał. Jak ci się chce to rozbierz i sprawdź, zawsze to 3 stówki zaoszczędzone jeżeli się okaże że jednak jest sprawny, a roboty nie ma przy tym dużo. Raz miałem wylany amortyzator, tył latał jak porąbany, a na stacji wyszło, że jest sprawny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się