michaluuu Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Witam, Mechanik wymieniał mi silnik po zerwaniu paska. Po odebraniu auta świeci się kontrolka czujnika poziomu oleju, VAG wskazuje na zwarcie z uziemieniem. Mechanik nie wie co robić, mówi żeby wymieniać czujnik, ale może to coś innego? może poradzicie? Dodatkowo świeci się kontrolka rezerwy, mimo zatankowania do pełna Poradźcie co z zrobić proszę: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-00 - Open or Short to B+ 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 29-00 - Short to Ground
marcin_franz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Kolego, jakie auto, jaki silnij,który rok auta, który rok nowego silnika. Bez tego możemy tylko powróżyć.
michaluuu Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 Kolego, jakie auto, jaki silnij,który rok auta, który rok nowego silnika. Bez tego możemy tylko powróżyć. A4 1,9TDI AJM Rok 2000
Fazii Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 A z licznikiem coś grzebał? Masz jaegera czy vdo? Co do Oil sensor to do sprawdzenia wiązka wraz z wtyczką. Sprawdź też czy piny w czujniku nie są zaśniedziałe. Jak wszystko ok to na pewno czujnik walniety.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się