karaluch8 4 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Z 2 wtrysku od przodu, cieknie mi spod wtrysku. Widać ropę. Nie tryska, tylko widać że jest sobie. Wymieniałem przewody. Wymieniłem również podkładki pod wtryskami, i wtrysk przy wyciąganiu był mokry. Dokręcony książkowo, gniazdo czyste. Robione były końcówki, niby wymieniane, tylko nie wiem których wtrysków. Idzie to jakoś sprawdzić czy to cieknie z korpusu wtryska? Na odpalonym silniku nic nie bąbelkuje, tylko jest mokre. Już mi sił brakuje do tego silnika. Pali jeździ, tylko się sączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Gniazdo wtryskiwacza masz dobrze wyczyszczone? Może podkładka nie potrafi się ułożyć bo jest za twarda? Spróbowałbym jeszcze raz ją wymienić, ale tym razem nową mocno nagrzej nad gazówką lub palnikiem i odłóż do wystygnięcia. Jak to nie pomoże to wtrysk do sprawdzenia u pompiarza. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Ale jeśli podkladka była by do d*py to walilo by kompresję i tryskalo by. A to takie zawilgocone jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 A zawilgocenie nie występuje z miejsca, w którym skręca się korpus wtryskiwacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się