tom450 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam wszystkich.Mam dziwne drgania nadwozia przy predkosci okolo 80-110h.Najgorzej jest na wysokim biegu przy niskich obrotach.zmienilem juz kola i tarcze hamulcowe,biore pod uwage jeszcze poduszki silnika albo skrzyni i kolo zamachowe o ile mam dwumasowe,nie wiem tego.Czy ktos z Was mial takie objawy?Gdzie szukac przyczyny?Audi kupilem niedawno z takimi objawami,bylem przekonany ze to opony ale niestety.Prosze o podpowiedz,pozdrawiam.
zdeniu Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 może półosie skrzywione ale to chyba byłoby już czuć przy mniejszych prędkościach
spetsnaz Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam wszystkich.Mam dziwne drgania nadwozia przy predkosci okolo 80-110h.Najgorzej jest na wysokim biegu przy niskich obrotach.zmienilem juz kola i tarcze hamulcowe,biore pod uwage jeszcze poduszki silnika albo skrzyni i kolo zamachowe o ile mam dwumasowe,nie wiem tego.Czy ktos z Was mial takie objawy?Gdzie szukac przyczyny?Audi kupilem niedawno z takimi objawami,bylem przekonany ze to opony ale niestety.Prosze o podpowiedz,pozdrawiam. Poduszki silnika lub plecionka wydechu.
tom450 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 Wydech mam raczej szczelny,jezeli to plecionka to jak sprawdzic?Jak wyglada uszkodzona?
turdzi Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 tom450 mam podobnie tyle ze od silnika - sprawdz czy na postoju jak zwiekszysz to obroty to czy ci nie wpada w takie wibracje.U mnie jak sie zaczely to bylem tez przekonany ze to kola , moze jakis lozysko itp a to mi wibruje silnik przy 1800-2000 tys i przenosi na cala bude i czuc to wlasnie na 4, 5, 6 biegu przy predkosciach 70-120 http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_wibracje_silnika_przy_18002000_tys_obrotow-t56180.0.html;msg601577#new
tom450 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 Pozdrawiam *turdzi*,ja tez jestem z Oslo.Sprawdze te obroty na postoju ale jezeli tobie kolo dwumasowe nie pomoglo to chyba trzeba szukac jak mi koledzy radza-poduchy i plecionka wydechu.U mnie sprzeglo pracuje idealnie wiec chyba narazie daruje sobie wymiane dwumasa.Gdybys rozwiazal u siebie problem to daj znac co bylo.
turdzi Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 pozdrawiam serdecznie - jak znajdziesz swoja przyczynę to tez mi daj znać
Wihajster Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 plecionka wydechu. napewno nie.Plecionka daje wibracje tylko na ciepłym silniku i to na biegu jałowym :gwizdanie:
Marek12 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Ja bym stawiał na przeniesienie napędu (półosie, przeguby) bo z tago co pisałeś to te drgania zależne są od prędkości a nie od obrotów silnika Może sprawdz auto na rolkach w stacji diagnostycznej pod wzglendem oporów toczenia
spetsnaz Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 plecionka wydechu. napewno nie.Plecionka daje wibracje tylko na ciepłym silniku i to na biegu jałowym :gwizdanie: U mnie wydech wpada w rezonans również na zimnym silniku. Zerknij co napisał tom450: Najgorzej jest na wysokim biegu przy niskich obrotach. Najczęściej przy niskich wartościach obrotów wibracje przenoszone są na nadwozie przez wydech. Ewentualnie mogą być to jeszcze półosie. Przyszło mi jeszcze do głowy łożyska w skrzyni. Nie masz problemów z nierównym ruszaniem z 1 biegu lub skakaniem silnika na skręconych kołach?
turdzi Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 ale nie do końca wiem co może wibrować w półosiach wcześniej by slyszal przeguby tez na skręconych kolach bo nie do końca wiem jak sama półoś moze sie skrzywic
tom450 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2008 Za dwa tygodnie wracam do polski i pierwsze co zrobie to dam na sprawdzenie poduszek silnika i skrzyni.Jezeli nie pomoze to bede szukal dalej.Jak dojde co bylo powodem to napisze.
seba1-2 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 ja mam to samo(wymieniłem plecionkę, koło zamachowe plus sprzęgło, poduchy pod skrzynią,tarcze hamulcowe z przodu) i powiem ci kolego tak zostały mi jeszcze tylko poduch pod silnikiem ale są raczej dobre,a wibracje jak były tak dalej są
seba1-2 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 kolego ja mam na zegarze 190 000 ale w to nie wierzę myślę że ma 240 000 przelatane
maciek1234 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 u mnie było to samo ,przyczyną był przegub wewnętrzny
seba1-2 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 no nie wiem czy to samo, bo widzę że masz silnik benzynowy, no chyba że miałeś coś takiego w dieslu
climbero Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Niestety z przykrością stwierdzam , że mam to samo . Tyle tylko , że u mnie lekkie wibracje powstają tylko przy dodawaniu gazu i to na 4 i 5 biegu . Przy prędkości 130km/h wydaje się , że zanikają . Opony i felgi wykluczam bo i na letnich i na zimówkach tak samo . Nie są to jakieś duże drgania ale denerwujące bo trochę przypominają bicie na którymś kole . Przebieg u mnie 200 tys.
seba1-2 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 no w afn to już jest inna bajka tam jest dwumas.... a przy twoich wibracjach mogą być tarcze hamulcowe krzywe
tomi13ka Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 szwagierek miał to samo a dlatego ż autko było bite i półoś była delikatnie skrzywiona auto sam sprowadzał remontował, więc zapoznaj się z historią swojej fury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się