carpa84 0 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Witam. Mam takie pytanie jakie największe tarcze mogę założyć do typowych "biedronek" 16'' ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aby13 0 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 312 mam czy wieksze to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 320 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 320/288 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 320 wejdą na zaciskach i z a4 b7, i z a6 c6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Mam 320/288 i jest na żyletki... zwłaszcza 320 z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egj980 0 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Mam 320/288 i jest na żyletki... zwłaszcza 320 z przodu a masz miejsce na ciężarki do wyważenia? właśnie zainstalowałem u siebie 320 i obawiam się co będzie jesienią....[emoji27] Wysłane z Metra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egj980 0 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Koledzy, w czerwcu zrobilem planowny swap przodu na 320. I teraz mam problem. dziś zakładam biedronki z zimowymi oponami a tu jarzmo blokuje felgę. Jeżeli końcem jarzma wceluję w otwóry w feldze do felga dochodzi nachodzi na piastę, ale o obrocie nie ma mowy, mam wrażenie że jarzmo wystaje z 10mm. Potrzebuje pomocy/rady co z tym fantem zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 a nie są to zaciski a6c6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Koledzy, w czerwcu zrobilem planowny swap przodu na 320. I teraz mam problem. dziś zakładam biedronki z zimowymi oponami a tu jarzmo blokuje felgę. Jeżeli końcem jarzma wceluję w otwóry w feldze do felga dochodzi nachodzi na piastę, ale o obrocie nie ma mowy, mam wrażenie że jarzmo wystaje z 10mm. Potrzebuje pomocy/rady co z tym fantem zrobić. Trzeba frezować zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom4275 2 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 zarzuć dystanse i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egj980 0 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Jak rozpoznać czy to jest od a6c6? Który wariant jest lepszy: frazowanie czy dystanse? jakie są ich wady zalety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 ja mam zacisk a6 c6 i biedronki wchodzą mi bez żadnego frezowania zacisku, ani zakładania dystansów. Jakie masz dokładne parametry tych biedronek, bo z tego co mi się wydaje to biedronki występowały w a4 b6 i chyba w a6 i może jest różne et i dlatego to nie wchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egj980 0 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Wieczorem spojrzę na ET biedronek, a co do zacisku, znalazłem oznaczenie H052 - czy to jest istotne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom4275 2 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Jak rozpoznać czy to jest od a6c6? Który wariant jest lepszy: frazowanie czy dystanse? jakie są ich wady zalety? jeśli chodzi o frezowanie to jeśli to by było 2mm to poparł bym Dev'a bo można by to było zrobić nawet bez kosztów, ale jeśli to jest tak jak mówisz 10mm to uważam że to by było za duże osłabienie materiału więc byłbym za dystansami. Wady ... większa masa nieresorowana, zalety ... rozwiązanie Twojego problemu i lepszy wygląd no i jeśli chodzi o biedronki to też mi tu coś nie pasuje tak jak pisze Łukasz ... od zawsze wszyscy pisali że pod biedronkę 320 wchodzi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) z tego co mnie pamięć nie myli (a może mylić) to moje biedronki mają chyba et 45. Jednak moje chyba mają et 42 które masz felgi: http://www.original-felgen.com/4b0601025kz17.html http://www.original-felgen.com/8e0601025fz17.html ?? Edytowane 10 Listopada 2016 przez Lukasz_mk2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egj980 0 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 po wyglądzie mam tę drugą opcję Original Felge 8e0601025fz17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 hmm.. to dziwna sprawa, jak będę przy aucie to mogę pstryknąć fotkę jak to u mnie wygląda, ale 10mm żeby brakowało to coś nie halo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egj980 0 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 te 10mm to pomiar "na oko". miałem wrażenie że brakuje dużo, dużo więcej niż 5mm..... mam wrażenie, że rozwiązanie idzie w kierunku dystansów - jako stosunkowo proste i tanie... jeżeli na tym się skończy to mam pytania: jak dobrać dystans (czy liczy się producent, jak dobrać szerokość)? Czy montować na obie osie jednocześnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się