Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błąd p0234


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc szanownych forumowiczów.

Czy zacząć od wymiany zaworu n75, a pózniej ewentualnie czujnik g31 ?

Błąd wyskakuje tylko przy dużym obciążeniu silnika.

OBD function[ 01 - ESP ]
VIN WAUFFAFL0EN029201 Model year 2014 (E)
ManufacturerAudi Version 2014 (E)
Model Audi A4 USA/CDN 2009> Engine CPMB 2,0 l TFSI / 162
kW
ODIS Service OBD Log 04.06.2016 19:32:11
Workshop code: Version:
00000 219 00000 Version number:
RC360L_P1_B22_9_8-20141128
Release: 2.2.3
Diagnostic kernel: 7.71.139 (Softing
AG)
MCD: 2.0.2
ECF: 20.6.0 (20141125)
PDU-API: 1.20.23
Measurement type / measurement location VIN:
WAUFFAFL0EN029201
System environment
PC name: PANTON-PC
Operating system: Windows_NT
Diagnostic hardware: VAS5054
Vehicle
VIN: WAUFFAFL0EN029201
Manufacturer: Audi
Model: Audi A4 USA/CDN 2009>
Model year: 2014 (E)
Version: Sedan
Engine code: CPMB 2.0l TFSI / 162 kW
MCD project: AU48X
MCD project version: 2.365
Content
Components List
01 - Engine Control Module 1 Identification DTC memory (1)
Communication data
ECU: 01 - Engine Control Module 1 04.06.2016 19:32:02
LL_EnginContrModul1UDS (EV_ECM20TFS0118K5907115J_001)
Master - Identification 04.06.2016 19:32:02 Top^
System description 2.0l R4/4V TF
SoftwareVersion 0002
HardwareVersion H09
VW/Audi part number 8K5907115J
Hardware part number 8K2907115L
Coding 4A 2A 00 13 24 26 00 06 20 00
ASAM/ODX file identification EV_ECM20TFS0118K5907115J
ASAM/ODX file version 001003
Master - DTC memory (1) 04.06.2016 19:32:02 Top^
P023400 ($1626 / 5670) Turbo/Super Charger Overboost Condition
DTC text: Turbo/Super Charger Overboost Condition
Date 19:32:29 - 03.06.2016
Odometer reading 22,428 km
Priority 2
ODIS Page 1 of 2
about:blank 2016-06-04
Malfunction frequency counter 1
Unlearning counter 255
Engine speed 4,128.00 1/min
Normed load value 96.9 %
Vehicle speed 80 km/h
Coolant temperature 97 °C
Intake air temperature 38 °C
Ambient air pressure 990 mbar
Voltage terminal 30 13.900 V
Dynamic environmental data 20 96 27 10 7A 03 11 BD 0E 82 13 38 06
12 16 20 71 15 14 04 10 10 10 97
[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame Dynamic
Unlearning counter according OBD
[LO]_Data Record: Measurement Value: OBD aging
counter
39
[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame Dynamic
Engine status
[LO]_Co Eng st COMPU VERB UBYTE
[VO]_COENG_RUNNING
[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame Dynamic
Engine oil temperature
[LO]_Temp Cels SWORD
98.3 °C
[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame Dynamic
Engine operating condition
[LO]_Channel 87
[LO]_Channel 87 Part. load
[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame Dynamic
Relative load value
[LO]_Rel q0p02 34 UWORD
194.65 %
[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame Dynamic
Current system status
[LO]_Exe Con State 02 UBYTE
[VO]_SYC_DRIVE
[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame Dynamic
Engine torque
[LO]_Md q0p1 SWORD
424.7 Nm
0 passive/sporadic
1 Malfunction has not occurred in current
operating cycle
2 Malfunction in current or last driving cycle
not detected
3 Not confirmed
4 Tested since erasing DTC memory
5 Malfunction occurred since erasing DTC
memory
6 Not tested in current operating cycle
7 No warning display on
ERRORSTATE sporadic
DTC_MASK $0C/2C
Jun 4, 2016 7:32:13 PM ODIS
ODIS Page 2 of 2
about:

Opublikowano

A może by tak przywrócić fabryczną mapę w ramach testu?

Opublikowano

Winowajcą raczej nie jest zmiana mapy, bo na początku było wszystko w porządku.

Po wymianie zaworu n75 autko jeździ jak nowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...