szogun555 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Proszę o pomoc szanownych forumowiczów. Czy zacząć od wymiany zaworu n75, a pózniej ewentualnie czujnik g31 ? Błąd wyskakuje tylko przy dużym obciążeniu silnika. OBD function[ 01 - ESP ]VIN WAUFFAFL0EN029201 Model year 2014 (E)ManufacturerAudi Version 2014 (E)Model Audi A4 USA/CDN 2009> Engine CPMB 2,0 l TFSI / 162kWODIS Service OBD Log 04.06.2016 19:32:11Workshop code: Version:00000 219 00000 Version number:RC360L_P1_B22_9_8-20141128Release: 2.2.3Diagnostic kernel: 7.71.139 (SoftingAG)MCD: 2.0.2ECF: 20.6.0 (20141125)PDU-API: 1.20.23Measurement type / measurement location VIN:WAUFFAFL0EN029201System environmentPC name: PANTON-PCOperating system: Windows_NTDiagnostic hardware: VAS5054VehicleVIN: WAUFFAFL0EN029201Manufacturer: AudiModel: Audi A4 USA/CDN 2009>Model year: 2014 (E)Version: SedanEngine code: CPMB 2.0l TFSI / 162 kWMCD project: AU48XMCD project version: 2.365ContentComponents List01 - Engine Control Module 1 Identification DTC memory (1)Communication dataECU: 01 - Engine Control Module 1 04.06.2016 19:32:02LL_EnginContrModul1UDS (EV_ECM20TFS0118K5907115J_001)Master - Identification 04.06.2016 19:32:02 Top^System description 2.0l R4/4V TFSoftwareVersion 0002HardwareVersion H09VW/Audi part number 8K5907115JHardware part number 8K2907115LCoding 4A 2A 00 13 24 26 00 06 20 00ASAM/ODX file identification EV_ECM20TFS0118K5907115JASAM/ODX file version 001003Master - DTC memory (1) 04.06.2016 19:32:02 Top^P023400 ($1626 / 5670) Turbo/Super Charger Overboost ConditionDTC text: Turbo/Super Charger Overboost ConditionDate 19:32:29 - 03.06.2016Odometer reading 22,428 kmPriority 2ODIS Page 1 of 2about:blank 2016-06-04Malfunction frequency counter 1Unlearning counter 255Engine speed 4,128.00 1/minNormed load value 96.9 %Vehicle speed 80 km/hCoolant temperature 97 °CIntake air temperature 38 °CAmbient air pressure 990 mbarVoltage terminal 30 13.900 VDynamic environmental data 20 96 27 10 7A 03 11 BD 0E 82 13 38 0612 16 20 71 15 14 04 10 10 10 97[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame DynamicUnlearning counter according OBD[LO]_Data Record: Measurement Value: OBD agingcounter39[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame DynamicEngine status[LO]_Co Eng st COMPU VERB UBYTE[VO]_COENG_RUNNING[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame DynamicEngine oil temperature[LO]_Temp Cels SWORD98.3 °C[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame DynamicEngine operating condition[LO]_Channel 87[LO]_Channel 87 Part. load[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame DynamicRelative load value[LO]_Rel q0p02 34 UWORD194.65 %[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame DynamicCurrent system status[LO]_Exe Con State 02 UBYTE[VO]_SYC_DRIVE[LO]_Basic Structure: Standard Freeze Frame DynamicEngine torque[LO]_Md q0p1 SWORD424.7 Nm0 passive/sporadic1 Malfunction has not occurred in currentoperating cycle2 Malfunction in current or last driving cyclenot detected3 Not confirmed4 Tested since erasing DTC memory5 Malfunction occurred since erasing DTCmemory6 Not tested in current operating cycle7 No warning display onERRORSTATE sporadicDTC_MASK $0C/2CJun 4, 2016 7:32:13 PM ODISODIS Page 2 of 2about:
komoornik Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 A może by tak przywrócić fabryczną mapę w ramach testu?
szogun555 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2016 Winowajcą raczej nie jest zmiana mapy, bo na początku było wszystko w porządku. Po wymianie zaworu n75 autko jeździ jak nowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się