Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 Avant 1.8T STAGE I, DP, 373cc, Full S-Line, 1BV, Cupra, Radio Android 6.0 7" à la RNS-E :), LPG


mashet

Rekomendowane odpowiedzi

Zdrowa seria powinna w okolicach 200PS wyrzucić bez żadnej łaski, tym bardziej, że masz wszystko do Stage I zrobione. Zajmij się turbo żeby doprowadzić je do ładu, lub podmień od kogoś na próbę i sprawdzisz co jest nie tak. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdziliśmy logi i turbo wstaje ładnie, wygląda na to, że wszystko jest jak najbardziej w porządku. Podejrzewamy, że gościu na hamowni dał d*py i nie potrafił multitronica zhamować.

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Galetto nie ma lipy, dopieszcza soft w najmniejszym szczególe :) z resztą sam napisałeś, że odczucia mówią całkiem co innego.. :)

Swoją drogą, to coś Ci się nie spieszyło z montażem DP haha :D 

Mod z radiem też chodzi mi po głowie, ogarnę ważniejsze sprawy z a4 i też chcę kupić. Nie zdecydowałem się tylko które.. ale też skłaniam się do tego a'la RNSe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, toman napisał:

u Galetto nie ma lipy, dopieszcza soft w najmniejszym szczególe :) z resztą sam napisałeś, że odczucia mówią całkiem co innego.. :)

Swoją drogą, to coś Ci się nie spieszyło z montażem DP haha :D 

Mod z radiem też chodzi mi po głowie, ogarnę ważniejsze sprawy z a4 i też chcę kupić. Nie zdecydowałem się tylko które.. ale też skłaniam się do tego a'la RNSe :)

No auto chodzi zdecydowanie lepiej, więc ten wynik to zaskoczenie, umówię się na drugi pomiar w innym miejscu. Co do DP - Nie chciałem dawać partaczom zakładać, bo do tego dochodzi wyłączenie sondy, pompy SAI, więc czekał na kogoś ogarniętego :decayed: Galetto mogę polecić z całego serca. Chłopak ogarnięty, kilka razy wgrywał poprawki, jeśli tylko była jakaś odchyłka, która nie powinna się pojawiać. Wszystko stroił profesjonalnie. Wywalił tego śmiecia ABT :banan: Do tego ciągły kontakt i udziela wszelkich odpowiedzi. Nie boi się powiedzieć co nieco o całej sztuce chipowania, zasłaniając się, że to ściśle tajne :facepalm: Też jestem programistą, jednakże komputerowym i zupełnie nie rozumiem całej tej tajemniczej otoczki ;)

Auto spala zauważalnie mniej. Przy prędkości 140km/h pokazuje spalanie na komputerze ok 2L mniej. Wcześniej koło 9.7-10L, teraz 7.5-8.5. Zależy czy prosta droga czy delikatnie pod górkę :decayed:

Co do radia - wpadł rejestrator od navi premium FHD z cinchem. Zamontowałem sam - bo elektrycy i modziarze mają jakieś chore terminy ;) Zapomniałem porobić zdjęcia, tak mnie robota pochłonęła. Pociągnąłem kabel z puszki bezpieczników ze slota 37 - odpowiedzialny za wycieraczki(bo tylko tam w puszce bezpieczników jest +12V po stacyjce), po drodze przylutowałem slota z bezpiecznikiem i docelowo pociągnąłem przewód do kosza nawigacji, ponieważ rejestrator jest podpięty cinchem do navi, a jego kabel był za krótki by ciągnąć do puszki bezpiecnzików. Plus na stałe jest pociągnięty z kostki nowej nawigacji, tak samo minus. Obraz wyświetla się na ekranie, jeśli włączę tryb AV-IN.  O dziwo, za tę cenę - 300zł - rejestrator nie ma problemu z rozpoznawaniem rejestracji w trakcie jazdy oraz ma możliwość zooma. Nie chcę ściemniać, czy optyczny, czy cyfrowy, ale jakość jest bardzo dobra i po przybliżeniu wszystko widać idealnie - więc optyka nie jest tam zła. Rejestrator uruchamia się automatycznie po przekręceniu zapłonu. Nie wiem czy przypadkiem nie nagrywa przez jakiś czas nawet na postoju - bo czas nagrania wyświetla się tak, jakby cały czas nagrywał. Muszę sprawdzić nagrania na karcie SD i będę wiedział :decayed: W końcu mogę jeździć bez Yanosika w telefonie - bo włączałem go tylko po to, by nagrywał drogę. Pozostało mi jedynie założenie kamerki cofania w podświetlenie rejestracji, ale nie za bardzo wiem jak pociągnąć kable. Muszę rozkminić ten temat.

Dodatkowo wpadł też wzmacniacz RCA na tylne głośniki bo grały na około 20% możliwości, teraz jest coś około 80% i jest zdecydowanie głośniej :kox: Jak dla mnie seryjne radio Concert II wysiada. Co do panelu radia - czy RNSe, czy ten drugi to bebechy są te same. zmieniają tylko panel.

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z niedomaganiem i brakiem mocy auto zostało wstawione do Corlinga Łukasza Snocha. Więcej powiem, jak będę wiedział na 100%.

 

face.png

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Extra radio :D sam mysle o zakupie takiego,powiedz mi czy mozna instalowac swoje nawigacje ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można, oczywiście. Masz sklep google Play normalnie jak na telefonie czy tablecie na androidzie. Z APKpure też zainstalujesz.

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że taka mała moc wychodzi bo nie mogą dobrze hamowni pod ten dziwny automat ustawić;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, PASSATB5 napisał:

Ja myślę że taka mała moc wychodzi bo nie mogą dobrze hamowni pod ten dziwny automat ustawić;)

I dlatego VMAX to 205km/h, ? :) W tamtym roku zanim pojawiły się problemy, na tym samym odcinku rozpędzałem się do 230 km/h.

Rozmawiałem z Corlingiem. W dolocie dużo nieszczelności, żeliwo pęknięte w dwóch miejscach i rzygało olejem(w tamtym roku regenerowane w Warszawie w serwisie przy Rondzie Radosława, nie chcę wiedzieć co oni tam naprawdę zrobili, bo skasowali 1400 za regenerację i 400 za montaż/demontaż + uszczelki co dało kwotę bagatela 2000). Podobno założone były stare opaski itd. Ogólnie robota była spartaczona. Odzywa się pompa wody, która też była wtedy wymieniana.

Dziwna sprawa jest z samym doładowaniem, bo przy lekkim gazie, dosłownie muśnięcie w trakcie jazdy na mieście, turbo chce 0.7 bara a ładowało 0.2. Przy mocniejszym bucie, już ładowało tyle ile trzeba. To, że nie ładowało to pewnie wina nieszczelności, ale chciało 0.7 bara przy muśnięciu pedału? Dziwne. Zobaczymy co się stanie po ogarnięciu turbawki.

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat bardzo ciekawy, tylko dlaczego taka cisza? :)

Jak sytuacja po remoncie? Turbo poszło do wymiany? Poprawło się?

Pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...