Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie silnika na 4 i 5 biegu od 2000 obr do około 2600


Blaackk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem z moim audi ( nie jeden w sumie ale ten najbardziej uciążliwy ). Mianowicie auto przerywa przy przyspieszaniu na 4 i 5 biegu od około 2000 obrotów do 2600 różnie. 1 2 3 raczej wszystko okej. Na zasadzie że wrzucam 4 bieg mam 2100 obrotów but w podłoge a on szarpie i tak jakby nie ma pełnej mocy. Na wyzszych obrotach to ustaje. Wymienione wszystkie filtry, sonda lambda, zawór n75, świece. Nie mam już powoli cierpliwości do niego. Nie chce nic sugerować ale może to byc zawór kombinowany ? ma on jakis zwiazek z tym ? zaznaczam ze na nizszych biegach jest wszyskto ok dopiero na 4 i 5 cos takiego wystepuje.

Edytowane przez Blaackk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki zapłonowe sprawdź najlepiej podmienić na inne nowe lub sprawne używane i zrobić próbę

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś podobnego, szarpanie przy obciążeniu, od 4 go w górę, w Oplu. Wymieniłem listwę wysokiego napięcia i po problemie.

Nie chcę sugerować Tobie wymiany, żeby nie płacić za cewki jeśli się okaże że to np. filtr paliwa... Jak pisał wyżej tomeks80 podmień od kogoś kto ma sprawne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie filtry wymienione świezo wiec napewno nie filtry. Ale uważacie że cewki mogą dawac taki efekt ? czemu nie ma checka ? ogólnie to zaobserwowałem dzisiaj że chyba jednak szaleje na wszystkich biegach. Aha i jeszcze jedno. Komputer ( nie vag :( ) nie stwierdził wypadania zapłonu

Edytowane przez Blaackk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero jak całkiem cewka padnie to wywali check

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz. Objawy szarpania duzo bardziej odczuwalne sa na gazie ( auto jest w gazie jesli nie wspominalem ) zrobiłem test półgodzinny. Mianowicie jechałem na benzynie 4 bieg 2000 obrotów i but w podłoge - auto płynnie przyspiesząło do przodu, czasem tylko delikatnie szarpnelo. Następnie jechałem na gazie i to samo 4 bieg 2000 obr i but w podłoge - auto jedzie jakby mialo 100 koni i szarpie bardziej niz na benzynie. Z tego co kojarze to problemy z zapłinem typu włąsnie cewka czy swiece są duzo bardziej odczuwalne na lpg. Więc moze to jednak to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gazie sie to najpierw pojawi bo cewki są bardziej obciążone, gaz potrzebuje mocniejszej iskry do zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc będe działał z cewkami. Zastanawia mnie tylko dlaczego na komputerze nie podaje wypadania zapłonu. Nie chodzi mi tu o checka jako takiego tylko o sam bład chocby sporadyczny. EDYTUJE co zaobserwowałem dalej jeszcze przed zabawa z cewkami. Pojezdziłem znowu troche na samej benzynie i szarpanie na benzynie ustało. Auto idzie jak złe płynnie itd, ale na gazie szarpie i muli. U gazownika z którym mam sie spotkać w tym tygodniu jeszcze wyszedł na komputerze błąd wtryskiwacza gazu nr 4 którego nie da się usunąć co bardzo gazownika zdziwiło gdyż czasy wtrysku tego wtryskiwacza są w porządku, Ma ktos pomysł o co może chodzić ? moze byc tak ze dopiero pod obciążeniem on zaczyna szwankować ?

Temat do zamkniecia. Siadł sterownik od gazu na szczescie na gwarancji. Po wymianie na nowy wszystko smiga jak nowe

Edytowane przez Blaackk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...