Kamyk41537 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witam, może orientuje się ktoś jak wygląda procedura wymiany kolektora wydechowego w 3.0 ASN Quattro ??? czy trzeba wyciągać silnik itd."????
BeyerBrown Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VEdpdy0tWE13QmM/view?usp=sharing (po prawej stronie jest tak samo) https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8bDh5NHJvcjZTVUE/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8d09fUk1sRE1leFE/view?usp=sharing
Kamyk41537 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2016 Dzięki Serdeczne. wynika mi z tego że mój mechanior próbował mnie wkręcić na 700zł za demontaż i montaż V6
BeyerBrown Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Wg. serwisowej procedury opuszczenie silnika wymagane jest w przypadku gdy się ma skrzynię tiptronic, ale zdolne mechaniory (Kaliński Układy Wydechowe) potrafiły u mnie wymienić katalizator bez zjeżdżania silnikiem w dół. 400zł brutto kosztowała mnie ich robota. +1100zł katalizator
Kamyk41537 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 Kolektor wymieniony zgodnie z Twoimi linkami aczkolwiek jest tam wzmianka o odkręcaniu koła, co jest wcale nie potrzebne, gdyż po rozebraniu góry i troszkę dołu da się to zrobić, czas 4godz dla mnie aaaaaaaaaaaaaaaa jeszcze dla innych dodam że u mnie wymiana kolektora nie była kluczową przyczyną ,,zawirowań " w wydechu, bo po demontażu całego układu i dokładnych oględzinach zauważyłem pęknięcie na katalizatorze(tym pierwszym od kolektora) które przy okazji zaspawałem i teraz silnik brzmi tak jak powinien
BeyerBrown Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 A jakie miałeś objawy i błędy? Strzelam - zbyt uboga mieszanka + niska wydajność katalizatora + wypadanie zapłonów (i co za tym idzie nierówna praca motorowni)?
Kamyk41537 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 Żadnych błędów nie było, ale na biegu jałowym było słychać buczenie- (stukanie) z wydechu, myślałem że może łącznik elastyczny tłumika, a jednak okazało się że to kat, póki co po całej operacji silnik chodzi równo i zmniejszyło się spalanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się