newman1 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 witam, mam nie ciekawy problem. po kompletnej regeneracji zacisku tylnego okazało się, ze gwint jest ukręcony. trzyma się na trzech nitkach i przecieka. czy jest patent na naprawę? widziałem zestaw naprawczy odpowietrznika składający się z tulejki obustronnie nagwintowanej czy warto coś takiego zastosować albo ewentualnie nagwintować i założyć wiekszy odpowietrznik? tylko czy będzie pasowało. szkoda mi teraz kupować nowy zacisk jeśli ten ma nowe uszczelki, i jest kompletnie zrobiony na cacy, no tylko go odpowietrznik dyskwalifikuje;) ktoś rozwiązywał taki problem?
veron Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Najbezpieczniej będzie przegwintować i dać większy odpowietrznik. Miejsca tam jest na większy gwint.
Faziox Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 podłączę się po temat. czy autor jednak zastosował tą tulejkę ? i czy jest możliwość kupienia większego odpowietrznika ?
Dev Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 po co chcesz cudowac hm ? kup drugi zacisk
Faziox Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Pytalem poniewaz przebywam za granica i w sklepie powiedziano mi 280e najtaniej kak znalazlem to za 130e za sztuke przy zwrocie staregp dlatego chcialem to ogarmac taniej. Lecz naszczescie znajomy przyjezdza w weekend i przywiezie mi regenerowany z allegro za 240zl. Teraz tylko wymiana czy widzial ktos moze na forum poradnik jak krok po kroku wymienic? Z gory dziekuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się