Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVJ prośba o ocene logów


przemu6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prosił bym o sprawdzenie i ocenę logów dynamicznych:

Pierwszy na gazie,a drugi na benzynie:(002+033+115): http://vaglog.pl/log_267812.html

Tutaj na gazie (003+011): http://vaglog.pl/log_267813.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływ wydaje się deczko za mały (AVJ chyba powinien mieć koło 120g/s), jest lekkie przeładowanie przy ~2,5k rpm.

No i zastanawiają mnie te wyższe korekty sondy w drugiej części loga (wg Twojego opisu wypada, że to PB), ale to już niech się wypowie ktoś bardziej obeznany :decayed:.

Pasowałoby jeszcze zrobić 020 i 118 :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływ wydaje się deczko za mały (AVJ chyba powinien mieć koło 120g/s), jest lekkie przeładowanie przy ~2,5k rpm.

No i zastanawiają mnie te wyższe korekty sondy w drugiej części loga (wg Twojego opisu wypada, że to PB), ale to już niech się wypowie ktoś bardziej obeznany :decayed:.

Pasowałoby jeszcze zrobić 020 i 118 :).

Dzięki za odpowiedź :). Postaram się jeszcze dziś zrobić i wrzucić. Co może być przyczyną małego przepływu i przeładowania?

Jest 020 i 118(pierwszy gaz drugi benzyna): http://vaglog.pl/log_267894.html.

Mógłby jeszcze ktoś zerknąć na logi i powiedzieć, co jest nie tak?

Z góry dzięki ;)

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym przeładowaniem to nie ma co się martwić bo jest prawie niezauważalne, generalnie nie jest źle, troche mało na przepływce, w pierwszej kolejności dobrze by było sprawdzić szczelność dolotu i po wyeliminowaniu wszelkich nieszczelności, jesli nic się nie poprawi można by było się pokusić o podmiane przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem się zabierać, za sprawdzanie szczelności dolotu w poniedziałek :D

Dzięki :)

POMOCY!!!

Witam ponownie. Nie chcę zakładać nowego tematu, a sprawa wygląda następująco.

Sprawdziłem i wyeliminowałem nieszczelności, okazało się, że również zatkany był ezektor,którego wymieniłem. Przy okazji wpadł drugi intercooler, lecz przepływ zmalał. Co sądzicie, przepływomierz do wymiany czy może turbina już nie domaga?

Chciałbym dodać,że wydech jest nieszczelny.W następnym tygodniu chciałbym z nim zrobić porządek, ale czy to może mieć, aż taki wpływ na pracę silnika? Wiem, że turbo później wstaje, ale czy są jeszcze jakieś skutki?

Z góry dzięki :)

Zapomniał bym o logach: http://vaglog.pl/log_269884.html

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zloguj 002+033 po skasowaniu błędów i możesz też zrobić takiego samego z odpiętą przepływką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale żadnych błędów nie było. Chyba, że chodzi o usunięcie nieszczelności wydechu.

Wklejam logi: http://vaglog.pl/log_270153.html

Po odłączeniu przepływomierza, rzeczywiście było czuć dużą poprawę. Pomimo 5 osób, auto szło znacznie lepiej niż z podłączonym przepływomierzem, tylko z kierowcą.

Nie wiem dlaczego, ale zaraz po odpięciu przepływomierza auto muliło,gorzej niż z podłączonym , lecz po kilku minutach było czuć różnicę.

Przyczyna niskich wartości przepływomierza chyba znaleziona, teraz tylko muszę kupić nowy. Kupować tylko oryginał czy można zamiennik?

Dzięki za pomoc :)

Może ktoś zerknąć na logi i odpowiedzieć, czy aby na pewno to wina przepływomierza?

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka mało pokazuje nadal

Tylko ori wchodzi w grę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka mało pokazuje nadal

Tylko ori wchodzi w grę .

Przepływomierz nie był jeszcze wymieniany :). Dzięki. Nie wiesz, może gdzie można kupić nową, ze zwrotem starej, tak żeby cena nie przerażała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem w aso i cena 500zł bez możliwości zwrotu starej. Chyba wezmę od gościa z allegro skoro było wszystko w porządku.

Dziś przy odkręcaniu przepływomierza, chyba znalazłem winowajce. Mechanik źle złożył mi filtr powietrza i część brudu leciała do przepływomierza(było w nim trochę piasku, owadów i liści i wszystko wokół czujnika było widać ślady jakby po wodzie), a nawet znalazłem trochę piasku w gumowej rurze od przepływomierza do turbiny. Mam nadzieję, że nic złego się nie stało turbinie.


Witam

Ogarnąłem temat przepływomierza i jest w porządku. Po wstępnym przejrzeniu logów wydają się być ok. Mógłby ktoś zerknąć fachowym okiem i powiedzieć czy wszystko jest na 100% sprawne? Chciałbym w najbliższym czasie zwiększyć moc auta, bo 150km jest ewidentnie nie wystarczające.

Z góry dzięki.

http://vaglog.pl/log_276053.html

http://vaglog.pl/log_276054.html

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...