marky2552 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Witam Tydzień temu wymieniałem zawieszenie na Febi bo stare zawieszenie miało luzy wszystko pięknie jeździ się elegancko lecz po nierównościach po prawej stronie słychać stuki ale tak delikatnie słychać a po dziurach słychać ten sam dźwięk stukania tylko bardziej nasilony tzn. Głośniejszy tak jak coś zaraz miało by odpaść i teraz nie wiem co to może być zawieszenia się nie czepiam bo wszystko jest nowo założone a jak stukało tak stuka amortyzatory w styczniu na przeglądzie miały 81 % dodam że nie wymieniałem końcówek drążka gdyż trzeba był by zrobić zbieżność kół ale jestem za granicą i nie jest mi to na rękę. Kolega mechanik który pracuje w niemczech mówił że końcówki mają minimalny luz ale nie sądzę aby to było powodem takiego stukania z góry dziękuję za odpowiedź Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
grzegorz676 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 może poduszka amortyzatora jest w kiepskim stanie i sprawdź jeszcze mocowania amortyzatora czy nie ma żadnych luzów
marky2552 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zobaczę ten amortyzator a jak nie to w polsce będę 15 lipca to pojadę gdzieś do mechanika żeby zobaczył co i jak Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Co do amorow - tam może pukac jedynie gdy będzie luz na sztycy amortyzatora górne mocowanie czy poduszka górna na amorach wykluczone natomiast wybite końcówki lub drążki kierownicze nawet minimalnie będą właśnie tak napie.... niemiłosiernie. Najgorsze jest to ze na szarpakach jak i na wiszacych kolach luz nie do wyczucia. Stan na drodze najlepiej kostka tzw kocie łby lub na płytowce, skręć kierownicę na maxa w lewo lub w prawo i zacznij cofać na skręconych kołach jeśli ten właśnie stuk wystąpi no to szukaj w drążkach/końcówkach Edytowane 26 Czerwca 2016 przez SotoM
marky2552 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 A czy końcówki mają coś wspólnego że jak jadè 120 km/h to telepie delekatnie kierownicą ? I gdy ją puszczę to ściąga mnie na prawo być może ze to koncowki bo ich nie wymieniałem Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
lucabianco Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 A czy końcówki mają coś wspólnego że jak jadè 120 km/h to telepie delekatnie kierownicą ? I gdy ją puszczę to ściąga mnie na prawo być może ze to koncowki bo ich nie wymieniałem Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Mi jak tak telepało to poszła maglownica do regeneracji.
marky2552 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 Maglownica sprawdzana 0 luzów nic się z nią nie dzieje Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
zaba84 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Sorki że tak zbutami ale mam coś podobnego... Odgłos dochodzi z przedniego prawego kola .... Jak jade np po kostce to jest taki odglos jakby coś się odbijało metalowego a jak jade po nierównej drodze ze auto plynie to słychac pukanie.... Pukanie jest podobne tak jak miałem kiedyś wyjechany łącznik na sworzniach w bmw .... Ma ktos wizje co to puka...
marky2552 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Opublikowano 11 Lipca 2016 Odkryłem w pewnym sensie moje stuki po prawej stronie tzn. Jadąc o nierównościach stuka i stuka lecz jak wcisnę hamulec to stuki ustępują ponowny test jadąc po dziurach jest stuk i stuk wcisnę hamulec delikatnie i stuki ustępują więc co to może być czy z takim czymś przejadę bezpiecznie 600 km do domu ? Z góry za jakąkolwiek odpowiedź Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
zaba84 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Ja dziś robiłem przegląd i chciałem konkretnie przetrzepać przód, diagnosta wpuścił mnie w kanał i heja.... No i nic niby wszystko ok... a stuka dalej.... chyba profilaktycznie odkręcę górne wahacze i sprawdze je na zewnatrz.... Dodam że auto troche pływa na autostradzie....
marky2552 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Opublikowano 13 Lipca 2016 Ja już odkryłem co mi stuka okazało się że klocki hamulcowe po prawej stronie jak mi zakladali u mechanika to wypiłowali za dużo te haczyki na górze i dole poprostu nie chciały wejść i wypilawali i klocki 2 latają góra dół góra dół Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Odkryłem w pewnym sensie moje stuki po prawej stronie tzn. Jadąc o nierównościach stuka i stuka lecz jak wcisnę hamulec to stuki ustępują ponowny test jadąc po dziurach jest stuk i stuk wcisnę hamulec delikatnie i stuki ustępują więc co to może być czy z takim czymś przejadę bezpiecznie 600 km do domu ? Z góry za jakąkolwiek odpowiedź Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Zakup zestaw naprawczy zacisku i wymień tuleje gumowe Przez które Przechodzą prowadnice jednocześnie śruby mocujące Zacisk do jarzma
marky2552 Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 Chodzi o to tak jak na obrazku poniżej za duży luz ma na tych zaczepach i lata klocek cały a szumu tyle robi że sie ludzie obracają na ulicy jak jade Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się