Lukas90 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Witam. Problem jak w temacie. Auto Audi 1.9 TDI 130 km. Turbo dopiero czuć w zakresie obrotów od 3 tyś. wzwyż, aż do maksa (a tak zamula totalnie jakby nie było turbo). A powinno działać od ok 2 tyś. Co może być tego przyczyną???? Pomocy
misiek95 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 ostatnio mialem auto z identycznymi objawami, po wymianie przeplywki ożyło w stu procentach.
Lukas90 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 Bez logów ani rusz. Logów nie jestem w stanie zrobić, nie mam do tego sprzętu i nie wiem co i jak
Gregorski3 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Sorry kolego ale z fusów nik nie będzie zgadywał. Popytaj kolegów z forum ze swojej okolicy może ktoś ma vaga i zrobi logi.Ja zanim nabyłem swojego także korzystałem z pomocy kolegów z mojej okolicy. Pierwsze to sprawdz czy którys z wężyków od podciśnienia nie jest uszkodzony to tak na dobry poczatek. Jak masz kogos znajomego z takim samym autem to podmiana przepływomierza. A reszte to juz logi potrzebne bo przyczyn może być sporo. Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Gregorski3
Lukas90 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Opublikowano 13 Lipca 2016 Wracam do tematu. Wymieniłem przepływomierz i doładowanie jest ( wcześniej nie było, tak jakby w ogóle turbo nie było). Z tym, że teraz dopiero czuć moc od 3 tyś. do maksa. A przecież moc w dieslu powinno być czuć od ok. 2 tys. a nie od trzech. Coś z turbo nie tak???
lukasz_vip Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Kolega miał taki problem i po wymianie N75 ustało, ale bez logów ani rusz, żeby powiedzieć co u ciebie. Podmień N18 z N75 i sprawdź.
lukasz51237 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Posprawdzaj węże podciśnieniowe. Podmień n75 i umów się z kimś na logi.
Lukas90 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Opublikowano 13 Lipca 2016 Kolega miał taki problem i po wymianie N75 ustało, ale bez logów ani rusz, żeby powiedzieć co u ciebie. Podmień N18 z N75 i sprawdź. N 18 co to jest????
lukasz51237 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) N18 to zawór sterujący pracą egra. A jeśli znasz kogoś kto ma też silnik tdi to możesz zamienić się z nim zaworkami n75 i sprawdzić czy będzie poprawa. Edytowane 14 Lipca 2016 przez lukasz51237
lukasz_vip Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Można zmienić zaworek N18 z N75 na chwilę i sprawdzić czy turbo zacznie pracować. N18 steruje pracą EGR, a N75 pracą turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się