Marunia1989 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Na poczatku chcialbym sie ze wszystkimi przywitac,od tygodnia jestem w posiadaniu audi a4 b5 2.8 30v z 1997r mam moze dziwne pytanie ale czy w tym modelu z tego rocznika i z tym silnikiem nie byla montowana przeplywka ? Bo u mnie nigdzie jej nie ma poczawszy od obudowy filtra powietrza po sama przepustnice jest tylko karbowana rura laczaca te dwie czesci i nic wiecej na samej obudowie filtra powietrza jest jakby taki brazowy czujnik z dwoma wpieciami na kostki 3 i 4 pinowe podpiete jest tylko jedna 3 pinowa.Drugi moj duzo bardziej powazny problem to odpalanie samochodu czasami musze krecic silnikiem z 2 min zanim zacznie zalapywac gdy juz zalapie to z tlumika wywala biala smierdzaca na paliwo chmura czasami jest tak ze po nocy zapali od razu ale jest tez tak ze zrobie autem 30 km odstawie na 30 min i juz ma problem z odpaleniem pompe paliwa sprawdzalem dziala daje cisnienie takie ze palcem trudno przytrzymac wtryski nie leja dzis sprawdzalem podawalem napiecie z przekaznika pompy i nic nie cieknie rozpylaja tez dobrze rownowiernie.dziwi mnie jedno ze przekaznik nie zalacza pompy po przekreceniu zaplonu mojim zdaniem powinna podac paliwo dla wyrownania cisnienia a podaje tylko przy rozruchu silnika druga sprawa jakie powinno byc napiecie na kostkach wtryskiwaczy bo gdy je miezylem napiecie pokazywalo po przekreceniu w zaplon ok 5v tak samo przy rozruchu silnika czy ktos mial podobne objawy lub ma jakies sugestie co to moze byc to prosze o odpowiedzi i z gory za nie dziekuje pozdrawiam Dodam ze audi posiada lpg
Mateusz00 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Cześć. Pokaz zdjęcie spod maski to zobaczymy co z ta przeplywka. Co do odpalania to w pierwszej kolejności sprawdź gaz. Zakręć butle, wyjezdzij wszystko z przewodów, następnie odłącz akumulator na pół godziny. Pojeździj trochę na benzynie i zobacz co się będzie działo. U mnie reduktor puszczał gaz i auto było zalane dlatego nie chciało odpalić. Po nocy gaz zdarzy się ulotnić i dlatego rano jest ok. Podpinałeś vaga?
Marunia1989 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Witam ok dzis po pracy wrzuce zdjecie reduktor tez juz sprawdzalem tak ze wezyk podcisnienia odpiolem podpiolem inny zanurzylem w wodzie i zadnych babli.dzis rano znow zapalil od szczala za pierwszym a zas wczoraj po poacy 8h nie chcial zapalic.dzis po przyjechaniu do pracy wlasnie zakrecilem gaz i odlaczylem kleme od aku wiec zobacze jak bedzie pozdrawiam. Pod vaga nie podpinalem bo nie mam takiej mozliwosci a nie wiem gdzie w mojej okolicy rabia takie cos,to nie jest tak ze na zimnym zawsze pali czasami tak czasami nie to samo tyczy sie cieplego silnika chodz na zimnym idzie mu to ciezej ostatnio rano myslalem ze do pracy nie dojade krecilem nim z 10 min az wkoncu zaczol zalapywac A wiec tak po pracy na zakreconym lpg i odlaczeniu akmulatora auto odpalilo normalnie z tym ze jeszcze o niczym nie swiadczy bo czasami odpalal normalnie pojezdze troche na zakreconym lpg i zobacze czy odpala normalnie.czy mozecie podpowiedziec jak dolaczyc zdjecie do tematu bo chcialbym dolaczyc zdjecie komory silnika chodzi o ta przeplywke. Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Marunia1989
Mateusz00 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zdjęcie możesz wrzucić na jakiś zewnętrzny serwer np tinypic.com i wkleić tutaj link.
Marunia1989 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 http://i67.tinypic.com/2w1w9li.jpg http://i65.tinypic.com/oh7mtl.jpg
Mateusz00 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 ojej nie wygląda to ciekawie. rzeczywiście wygląda jakby nie było przepływki... brązowy czujnik nad filtrem powietrza to moduł zapłonowy. próbowałeś zlokalizować brakującą wtyczkę? jaki jest kod silnika? montaż LPG delikatnie mówiąc - kiepski...
Marunia1989 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 Dokladnie lpg do poprawy na 100% jak i regulacji rowniez.nie wiem nie widzialem zadnej luznej wtyczki chodz zmienialem podcisnienia wyciagalem cala listwe wtryskowa demontowalem rure dolotowa z gorna czescia pokrywy filtra powietrza.a czy ten modul jest chlodzony powietrzem ? Bo od wewnetrznej strony gornej czesci obudowy filtra powietrza jest radiator.jaki kod silnika nie mam pojecia :/ jak go mozna sprawdzic po vinie ? Znalazlem taki numer na lewej glowicy patrzac od przodu auta. 078 103 373 P. Lub 078 108 373 P
Banan Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) masz obudowę filtra od innego silnika - taki moduł zapłonowy co masz na puszcz filtra jest w silniku 2.6 ABC lub 2.8 AAH ( silniki z 4 zaworami na cylinder ) sprawdź czy masz najlejkę we wnęce koła zapasowego - tam jest vin i kody silnka i wyposażenia Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Banan
Marunia1989 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 http://i68.tinypic.com/2d0cg7t.jpg Rece juz mi opadaja
Banan Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 ACK czyli 2.8 30V - wszystko ok oprócz tej obudowy filtra , która jest z silnika 2.6 ABC który nie ma przepływomierza tak powinno to wyglądać
Marunia1989 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 A ten silnik ze zdjecia to napewno taki jak moj bo jakies inne te pokrywy zaworow.czyli co pozostaje mi wymienic obudowe i zalozyc przeplywke tylko gdzie szukac wtyczki bo sprawdzalem i nigdzie nic nie ma lub gdzie z wiazki powinna wychodzic.dziwi mnie tylko ze silnik po odpaleniu zachowuje sie normalnie obroty nie faluja nie szarpie nie muli a chyba powinny byc jakies objawy braku przeplywki.druga sprawa w takim razie gdzie powinien byc ten modul zaplonowy orginalnie skoro teraz mam go w obudowie.
Banan Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 masz cewkę i przewody zapłonowe - moduły żadne niepotrzebne to co teraz jest wpięte w ten moduł to pewno wtyka od przepływomierza a podpinałeś się komputerem żeby zobaczyć czy są jakieś błędy?
Marunia1989 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 Niestety nie nic nie podpinalem musze podjechac do jakiegos mechaniora zeby szczytac bledy tak cos mi sie wydaje ze sobie niezla skarbonke sprawilem :/ a tez nie mam pojecia czy takim zwyklym jakim autocomem cos ktos zczyta czy musi buc jakis specjalny program
Marunia1989 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Kabel mam taki http://i68.tinypic.com/2zqbka9.jpg tylko brak laptopa Czy taka obudowa bd pasowac do mojego auta ? http://allegro.pl/audi-a4-b5-lift-2-8-v6-obudowa-filtra-powietrza-i5088295102.html Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Marunia1989
Banan Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Szukaj z przepływka od razu , proponuje po szrotach okolicznych poszukać bo Allegro czasem drogo.... Szukaj z twoich roczników bo np. W mojej z 2001 roku wtyczka przeplywki jest inna niż u Ciebie.
Marunia1989 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Opublikowano 12 Lipca 2016 Szukalem na olx na alegro i to jedna obudowa jaka znalazlem.tylko nie jestem pewien czy przed lift i po lift maja taka sama obudowe.same przeplywki idzie znalesc po aukcjach. Cześć all pisze dla potomnych.Problem z nie odpalaniem rozwiazalem winny byl czujnik temperatury samochod juz wogole nie chcial odpalac na zimnym a na rozgrzanym silniku mial problemy poprostu zalewalo swiece bezyna przez bledne info z czujnika do ecu a doszedlem do tego w ten sposob ze nawet po ponownym odpaleniu na cieplym silniku auto najpierw sie ksztusilo potem wskakiwaly obroty na 1200 (ssanie) sie zalaczalo rozebralem na probe przekaznik pompy paliwa 372 i przy probie odpalania silnika styki w tym przekazniku sie zamykaly i pompa w ty czasie podaje paliwo wiec na chwile krecac nadal silnikiem podwazalem blaszki przekaznika i w ten sposob odcinalem doplyw paliwa wylaczajac pompe i samochod odpalal w innym wypadku gdy tego nie robilem go zalewalo.Po wymianie czujnika temp.autko pali od strzala nie wazne czy zimny czy cieply.ps obudowe filtra powietrza i przeplywomierz tez juz mam zamontowany taki jak w tym silniku powinien byc.pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się