Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8t BFB 163KM LPG wysokie korekty


radko123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem świeżo po instalacji gazu sterownik Qbox plus, przejechałem ok 180km.

Mam korekty długoterminowe pod obciążeniem na poziomie +12%

Jeśli dobrze rozumuje jest ubogo.

Przed instalacją gazu zawsze miałam 0% +-1%

Mam pytanie jechać do gazownika czy poczekać do przeglądu przy 1000km?

Jakie korekty da się uzyskać na gazie przy tym silniku?

Podzespoły to:

Qbox Plus

KME Twin

Barracudy

Faro Fi8

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź i niech ustawia w czasie jazdy a nie na postoju -,-

Długoterminowa ma być nisko, krótko sobie może pod obciążeniem skakać, ale to dopiero widać w czasie jazdy. Ja gazownikowi pokazałem logi to od razu zrozumiał, że wiem o czym mówię i ma być tip-top i ustawianie na postoju tego nie załatwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłaciłem słono i miało być zrobione ok. A jak to robili tego nie wiem.

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem i coś zostało pozmieniane, teraz utrzymują się w widełkach 0% do 4.5%

Edytowane przez radko123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...nie ja to wymyśliłem.

Ja powiedziałem że ma być dobrze i bezpiecznie dla silnika i że w planach mam podniesienie mocy do około 200KM a podzespoły zaproponował instalator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za duży reduktor to też nie dobrze,faro 8 też ma mały przekrój i z twinem też różnie bywa do subaru gt znajomek założył to po 15tys nie trzymał ciś. a drugi też nowy po załozeniu od razu nie trzymał ciś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


za duży reduktor to też nie dobrze,faro 8 też ma mały przekrój i z twinem też różnie bywa do subaru gt znajomek założył to po 15tys nie trzymał ciś. a drugi też nowy po załozeniu od razu nie trzymał ciś.

Jak mam sprawdzić czy ciśnienie trzyma? Jakie dopuszczalne spadki przy bucie i jakie skoki przy cut off?

Jakie są minusy przewymiarowania reduktora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dalej kiszka ustawiali to z vagiem ?

ja jechałem a instalator coś zmieniał, miał podgląd przez obd w programie gazowym i mówił że korekty ok.

Mam ich męczyć, jak mam argumentować jeśli mówią że korekty są dobre, w normie a takie zmiany korekt nie mają żadnego wpływy na użytkowanie samochodu i na kondycję silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, daj spokój jeśli korekty są na takim poziomie jak piszesz, kwestia jeszcze jak wychodzą korekty krótkoterminowe pod obciązeniem bo to też ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dniach postaram się zrobić logi, tylko się zastanawiam jak to będzie jak się podepnę vagiem. Wtedy sterownik gazu nie będzie miał dostępu do OBD a z tego co widzę to nawet lambdę on czyta po obd no i te korekty OBD. Jak to będzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autoadaptacje po OBD masz włączoną ? , możesz w ogóle podpiąć się do sterownika LPG ?

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Autoadaptacje po OBD masz włączoną ? , możesz w ogóle podpiąć się do sterownika LPG ?

Z tego co widziałem jak na przeglądzie się podpinał to adaptacja po obd jest włączona.

Pod sterownik lpg podpinam się jedynie przez androidowy "GasComputer" i widzę że sonda nie jest podpięta bezpośrednio pod sterownik gazu.

Nie wiem czy mogę ze względów gwarancyjnych podpiąć się aplikacją AC STAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod GasComputer nie widac parametrów OBD? w tym STFT i LTFT?

Jezeli widac to po co logowac vagiem, przeciez to te same parametry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod GasComputer nie widac parametrów OBD? w tym STFT i LTFT?

Widać i można stworzyć listę interesujących parametrów.

Niestety odświeżanie tych parametrów jest co ok 1,5s. Przy długoterminowych to niema problemu ale STFT to tak słabo to widać no i logów też tam nie zrobię.

To co zauważyłem zerkając podczas jazdy przy obciążeniu to STFT raz są do -7% a innym razem do +10%.

Natomiast na wolnych obrotach to STFT czasem oscylują -7% do +4% a innym razem -1% do +3% itd...

Dzisiaj jak jechałem to długoterminowa była +3%

...a dzisiaj LTFT +5%, generalnie "wdziera" się na plus. Jakoś lepiej bym się czuł jakby oscylowała bliżej zera ew bardziej na minus niż na plus.

Edytowane przez radko123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...